נחשף תאריך היציאה של Death Stranding

Death Stranding- המשחק הבא של היידאו קוג’ימה מקבל תאריך יציאה רשמי וזה יקרה בנובמבר

שלוש שנים מאז הוכרז הפרויקט הגדול הבא (הוכרז בתערוכת E3 2016) של הגאון היוצר היידאו קוג’ימה, האיש שחתום על סדרת המשחקים "מטאל גיר סוליד", עיניי המעריצים היו נשואות לעבר הכרזת מועד היציאה של המשחק Death Stranding. הלילה זה קרה והמשחק שיושק באופן זמני, בלעדית ל-PS4 צפוי לנחות אצלנו ב-8 בנובמבר.

עם קסאט מרשים של שחקנים שיקחו חלק במשחק הזה, קוג'ימה אסף סביבו את המיטב כמו נורמן רידוס, השחקן שמגלם את הדמות הראשית במשחק שמוכר לרובכם כדאריל דיקסון מ"המתים המהלכים",. מאדס מיקלסן (קאסיליוס בשבילכם), הנבל הראשי מד”ר סטריינג’ שידוע גם בזכות הופעתו המשכנעת כחניבעל בסדרה המפורסמת.


Buy Death Stranding for PC at Green Man Gaming

המפיק/ במאי המקסיקני גיירמו דל טורו (פסיפיק רים) לאיה סיידוקס, מרגרט קואלי, טומי ארל ג'נקינס, לינדזי וגנר ולקינוח, אחד המדובבים המוערכים והעסוקים בתעשייה, האחד והיחיד טרוי בייקר, שאם שמו לא אומר לכם דבר, התפקידים שעשה אולי יזכירו לכם: בוקר במשחק Bioshock Infinite  ג'ואל במשחק,The Last of Us, הג'וקר במשחק Batman: Arkham Origins, טאליון במשחק Shadow of Mordor, סם דרייק ב-Uncharted: The Lost Legacy , ג'ק מולר ב-Resident Evil 6 והרשימה עוד ארוכה מאוד.

לרגל הכרזת תאריך היציאה של המשחק, שוחרר טריילר גיימפליי חדש ששופך קצת אור על סביבת המשחק והדינמיקה שלו, ואפשר כבר עכשיו לקבוע שמטאל גיר סוליד די נמצא כאן בפרטים הקטנים. צפו:

 

אחרי הטיזרים והסרטון המרשים כאן למעלה, גיימרים עדיין לא הבינו על מה המשחק בעצם, מה הסיפור שלו, מה שגרם לקוג'ימה לפרסם בבלוג של הפלייסטיישן את תיאור המשחק:

Death Stranding הוא סוג חדש לגמרי של משחק פעולה, שבו המטרה של השחקן היא לחבר מחדש ערים מבודדות בחברה מקוטעת. הוא נוצר כך שכל האלמנטים, כולל הסיפור והמשחק, קשורים זה לזה על ידי הנושא של "Strand" או החיבור. כמו סם פורטר ברידג ', שמנסה לגשר על מחלוקות בחברה, וכן ליצור קשרים חדשים או "Strands" עם שחקנים אחרים ברחבי העולם. באמצעות הניסיון שלך במשחק, אני מקווה שתבין את החשיבות האמיתית של זיוף קשרים עם אחרים.

 

Death Stranding ישוחרר ב-8 בנובמבר ל-PS4 וצפוי להגיע גם למחשב האישי בהמשך.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות