קריפי ב-4K: צפו בטריילר החדש של Death Stranding, המשחק הבא של קוג'ימה

גיירמו דל טורו ומאדס מיקלסן מצטרפים למשחק הבא של היידאו קוג'ימה שנחשף בטריילר חדש לקראת טקס משחקי השנה TGA. צפו בחמש דקות סינמטיות ב-4K השופכים עוד אור על עלילת המשחק

מאדס מיקלסן, שחקן הקולנוע, קאסיליוס בשבילכם, הנבל הראשי מד"ר סטריינג' שידוע גם בזכות הופעתו המשכנעת כחניבעל בסדרה המפורסמת, והמפיק/ במאי המקסיקני גיירמו דל טורו (פסיפיק רים) מצטרפים לקאסט השחקנים ב-Death Stranding, המשחק הבא והמדובר של יוצר מטאל גיר סוליד, היידאו קוג'ימה.

המשחק הבא של היוצר הגאון הוכרז בתערוכת E3 2016 וחשף כי נורמן רידוס, כוכב המתים המהלכים (דאריל דיקסון בשבילכם) יככב במשחק, הטריילר שהוצג אז לא גילה לנו יותר מדי, והאמת שגם הטריילר החדש, למרות אורכו, עדיין משאיר לא מעט סימני שאלה.


Buy Death Stranding for PC at Green Man Gaming

 

בטריילר רואים את במאי קולנוע גיירמו דל טורו נושא תינוק במשהו שנראה כמו תא דגירה תוך כדי הסתתרות מהצבא.  בשלב מסוים המצלמה סטתה להראות עוד תינוק נסחף בזרם של מים. בשלב מסוים לקראת סוף הטריילר המצלמה מתמקדת על עוד דמות אדומה וזוהרת מרחוק: המנהיג של היחידה הצבאית מתגלה להיות מאדס מיקלסן, שעל פי הטריילר הוא בעל יכולות מאוד ייחודיות. אנחנו נחכה לסרטון גיימפליי בתקווה שיצא בקרוב.

Death Stranding עדיין נמצא בשלב מוקדם בפיתוח ואין לו תאריך יציאה. הוא צפוי לצאת ל-PS4 בלעדית, הודות לשת"פ פעולה עם סוני, אבל יגיע גם למחשב בהמשך.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

המשחק ניראה חולה! Fuck Konami haha

נראה מדהיםםםםםםםם

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x