E3 2016: בום – הידאו קוג'ימה הפתיע עם חשיפת המשחק החדש שלו

הידאו קוג'ימה מנחית פצצה כמו שרק הוא יודע, וכמה שעות לאחר שהופיע אצל ג'ף קיילי ולא דיבר יותר מדיי על הפרוייקט החדש. הוא חשף את הפרוייקט הבא שלו – Death Stranding.

הרגע בו סוני והידאו קוג'ימה נכנסו לשיתוף פעולה, היה ברור שזה צעד עם פוטנציטל לנצח לסוני את מלחמת הקונסולות. מה שזה בטוח עשה, זה לנצח לסוני את במלחמת ה-E3 כאשר ההכרזה הזו של הידאו קוג'ימה עשתה יותר באז מכל דבר שהוכרז במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט. תשאלו את הקהל שצווח מאושר שהידאו קוג'ימה עלה לבמה בדרך שאף אחד אחר לא עלה עליה לפניו ואמר באנגלית ביישנית במבטא יפני "Hello Everyone, I'm Back".

בכל מקרה, לעניין: לא ראינו יותר מדיי במשחק חוץ מגרפיקה ונורמן רידוס, הלוא הוא דריל מסדרת המתים המהלכים ומי שהיה הפרוטגוניסט ב-Silent Hill שנגנז על ידי Konami (עוד עליהם בהמשך). נורמן, העירום כביום היוולדו מחזיק תינוק שעוד מחובר לחבל הטבור באזור שומם שנראה כמו לאחר אפוקליפסה שמוות נמצא בכל מקום. לפתע התינוק נעלם, ידיו החצי אזוקות של נורמן מתמלאות בשחור וכך גם גופו שנצבע בטביעות כפות ידיים שחורות. מעל הים (שגם מלא במוות) אי שם בשמים עומדים חמישה אנשים, לא ברור מי הם ומה תפקידם. אך אפשר להאמין שהם קשורים איכשהו למצב בו נמצא העולם המוצג בטריילר, מלאכי המוות? האלים של אותו יקום? לא ברור.

האם המשחק אקסקלוסיבי לגמרי? מתי הוא יוצא? על מה הוא בכלל? כל השאלות האלו (ועוד) נשארו פתוחות, עד שנזכה לפרטים נוספים, מתי? עם קוג'ימה אי אפשר לדעת. 

אגב, זוכרים את קונאמי? נורמן רידוס פרסם את הודעת קוג'ימה אליהם באינסטגרם:

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איזה אח קוג'ימה חחחחחחחח

לתינוק מחובר איזה שהוא כבל חשמלי .. לא טבור
http://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2016/06/Death-Stranding-Sony-E3-2016-02-1280×720.jpg

תמונה למטה מבריקה

חחחחחחחחחחחחח אהבתי את התמונה.
מה שמעניין אותי זה דווקא לדעת על מה המשחק,איזה ז'אנר,מה המטרה?
הרבה שאלות שאין תשובות בנתיים

לפי דעתי זה משחק הישרדות כזאת שרק מיסטר קוג'ימה יכול לעשות!^___^