משחק באטל רויאל חדש וחינמי מבית EA וריספאון שוחרר ומצליח לאיים על כל הז'אנר עם 1 מיליון שחקנים תוך 8 שעות בלבד

חברת ריספאון, לאלה שלא מכירים, היא חברה שהוקמה מיוצאיה המובחרים של חברת "אינפיניטי וורד", המפתחת המקורית של סדרת משחקי קול אוף דיוטי. החברה פיתחה את הסדרה המצליחה "טייטנפול" והיתה אמורה לעבוד היום על המשחק השלישי בסדרה, אך הפיתוח הזה נעצר בחיתוליו.

לאור השינוי הגדול בז'אנר משחקי היריות והמעבר של כל החברות הגדולות לעבר סגנון הבאטל רויאל הפופולרי, בהובלת המשחק PUBG, חברת EA לקחה החלטה ביחד עם ריספאון (שנמצאת בבעלותה) לפתח משחק באטל רויאל שנשען על העולם של טייטנפול, רק להסיר את הטיטאנים מהמשחק ולקבל משחק העונה לשם Apex Legends. חברת ריספאון כבר מדווחת על לא פחות מ-1 מיליון שחקנים רשומים תוך שעות ספורות

אפקס לג'נדס, כאמור מבוסס על העולם של משחקי Titanfall, ומכיל כרגע עד 60 שחקנים המחולקים לקבוצות, סקאוודס. בדיוק כמו PUBG ו Fortnite, השחקנים צונחים על המפה, והנחיתה מתבצעת בנקודת הבחירה שלהם. לכל צוות יש "jumpmaster", אשר המשחק בוחר, (ברירת המחדל היא השחקן השלישי) והוא בוחר את מיקום הנחיתה.

תוכלו לבחור בין כל אחת משמונת הדמויות הבאות:

  • Bloodhound– גשש שיכול לעקוב אחר מסלולים ולראות דרך קירות.
  • Gibraltar– איש גדול שיכול להשליך מגנים ולהניח משטחי הפצצות בשטח.
  • Lifeline– חובש שמשתמש במזל"ט כדי להגדיל את הבריאות שלו ושל חברי הצוות ויש לו יכולות ריפוי מהירות.
  • Bangalor– חייל עם נשק מיוחד, כולל התקפה ארטילרית.
  • Wraith– דמות שיכולה ליצור פורטלים שדרכם השחקנים יכולים לבצע התקפות.
  • Pathfinder– רובוט המומחה לסקאוטינג, שיכול ליצור grappling hooks עבור חברי הצוות.
  • Caustic– סוציופת עם מיומנויות גז רעל ויכולת הטמנת מלכודות.
  • Mirage– בחור שיכול להיעלם וליצור הולוגרפים כדי לבלבל את האויב.

בכל הנוגע לאפשרויות ה-Loot, כלומר מצבור הנשקים והאביזרים שתוכלו למצוא במשחק, אין כאן יותר מדי חדש או שונה ממה שאתם מכירים. מכלול אקדחים, מקלעים, רובי פלזמה ורובי צלפים, ערכות בריאות, שריון, חומרי נפץ, ואביזרים לנשק זמינים על הקרקע, החל בצבעים שונים על פי נקודות החוזק שלהם. השלל הוא לפעמים מפוזרי על הקרקע, ולעתים ארוז בארגזים גדולים שקל לזהות. נשק טוב די קשה למצוא, אבל אם אתה נשאר בחיים מעבר לנקודה שבה אולי חצי שחקנים מקבוצות אחרות מתים, סיכוי טוב שתפגוש ב-loadout משביע רצון.

מומלץ לזרוק את כל השטויות שאתם לא צריכים בכל עת או פשוט לשחרר דברים ולתת אותו לחברי לקבוצה.
את האויבים המתים ניתן כמובן לבזוז באמצעות תפריט נפתח ויש גם הדגשה של איזה תחמושת אני אמצא שימושי. Care packages מופיעות מדי פעם, מניבות שלושה פריטים, בדרך כלל בעלי ערך גבוה יותר.

אם אתם מגיעים ממשחקים אחרים בז'אנר, לא יהיה לכם קשה להתאקלם במשחק הזה, ובכל זאת, צריך זמן התאקלמות של כמה וכמה סיבובים בכדי להבין איך המערכת עובדת ובעיקר להבין את ארסנל היכולות של כל הדמויות, הנשקים והאביזרים. המשחק אמנם מרגיש כמו בלאק אאוט של קול אוף דיוטי בכל מה שקשור למכניקה של התנועה, אך מדובר בשני משחקים שונים לגמרי, החל בנשקים וכלה בכל שאר האביזרים והגאדג'טים.

למרות שמדובר במשחק חינמי, קיימות כמובן אופציות תשלום לרכישת סקינים או Apex Packs שהן חבילות המכילות אייטמים או רכישת דמויות שלא זמינות.



Apex Legends שוחרר היום 4/2/2019 בחינם ל- PlayStation 4, Windows PC, וגם ל- Xbox One. ההורדה זמינה ישירות דרך חנות ה-Origin של EA.