Remedy תחשוף טריילר למשחק חדש בקרוב [עדכון: מדובר בסרטון לגיוס עובדים]

[פוסט מקורי]

סאם לייק העומד בראש האולפן אמר באמצעות הטוויטר ובצירוף וידאו, שבקרוב ייחשף טריילר למשחק חדש מ-Remedy.

'בקרוב' יכול להיות בכל זמן נתון ואף במהלך ה-Game Awards שיתקיים בעוד שבועיים. ביוני האולפן טען כי ברשותו שני כותרים הנמצאים בפיתוח. בתוך האולפן התפצלו לשני צוותים כאשר אחד מהם עובד על משחק חדש לחלוטין עם שותפים חדשים.

באפריל השנה התגלה שאחד מהפרויקטים עליהם עובדים ב-Remedy, נמצא בפיתוח לפחות תשעה חודשים, וכותר אחד התקדם ממצב 'קונספט מוקדם' לכותר חדש של Remedy שישתחרר 'מתישהו בעתיד'.

אנחנו לא יכולים לחכות, להראות ולדבר אתכם עוד על  הפרויקטים החדשים, אבל אם יש משהו שלמדנו מהעבר, זה שעלינו להיות סבלניים עם הכרזה של משחקים עד שהם בשלים מספיק. אנו נרגשים לגבי משחקי הטריפל-A שבפיתוח ובמקום שאליו הגענו כאולפן.

כך נאמר מהחברה באותו הזמן. לפני חודשיים הכריזה החברה שהיא מרחיבה את החוויה בה היא כל-כך ידועה עבורה, הלא היא חווית השחקן היחיד, או הסיפור, ותוסיף מצב מולטי-פלייר קואופרטיבי, כלומר co-op.

Remedy אמרה לא פעם שהיא תחזור ל-Alan Wake כשהזמן יהיה נכון, אך אין לדעת. האם זה יהיה הטריילר הכי טוב אי פעם? נחכה ונראה.

[עדכון]

ובכן, זה מאכזב.

לטיזר שראיתם הייתה מטרה, ואנחנו, יחד עם האינטרנט, התחלנו לדמיין על איזה משחק מדברים. אז אין שום סיבה להתרגש, אלא אם כן אתם מאוד רוצים משרה באולפן Remedy. אותו הטיזר נועד לגייס עובדים, אותם Remedy צריכה, ובו בזמן 'להטריל' את הרשת. הצליח לסאם לייק; צפו בסרטון המשעשע הבא:

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מעצבנים חחחח אבל אני מאמין שהם באמת ישחררו עוד מאט עוד משחקים