Red Dead Redemption 2 הוכרז רשמית, טריילר ביום חמישי

rdr2announce610-jpg-610x0

אין ספק שכולם ראו את זה בא, 7 שנים לאחר Red Dead Redemption המקורי ו-4 שנים לאחר Grand Theft Auto V, המשחק הבא של Rockstar Games יצא בסתיו 2017.

Red Dead Redemtion 2 ינחת בסתיו 2017, האולפן הכריז אחה"צ בשעון ישראל, הטריילר הראשון יעלה לאוויר ב-20 באוקטובר.

"Red Dead Redemption 2 יצא בכל העולם בסתיו 2017 לפלייסטיישן 4 ול-Xbox One" נכתב בפוסט חדשותי באתר של Rockstar Games. "סיפור אפי של החיים בלב ליבה הלא סלחני של אמריקה, העולם הרחב ואווירתו יהוו הבסיס לחווית מולטיפלייר מקוון חדשה לחלוטין"

הטריילר כאמור יעלה לאוויר ב-20 באוקטובר בשעה 6 בערב שעון ישראל. ביום ראשון האחרון רוקסטאר העלתה במפתיע תמונה של הלוגו שלה על רקע אדום בוהק, ביום שני הטיזינג המשיך עם תמונה שניה שמרמזת על Red Dead Redemption, הפעם התמונה הראתה 7 צלליות של אנשים שמאחוריהם שמש כתומה על רקע אדום. אתמול בלילה מישהו גילה ש-Take Two רשמה דומיין (אתר) בשם Red Dead Online

Red Dead Redemption הראשון שוחרר ל-Xbox 360 ולפלייסטיישן 3 במאי 2010 וקיבל ביקורות מהללות ותשבוחות מקיר לקיר גם ממבקרים וגם ממעריצים, המשחק נבנה על מנוע ה-RAGE שהניע גם את שאר משחקי רוקסטאר מאז 2008, Red Dead Redemption נחשב עד היום לאחד המשחקים המוצלחים ביותר ששוחררו לקונסולות הדור השביעי.

בכותר המקורי, שיחקנו את ג'ון מארסטון, שנאלץ לקבל עבודות מכנופייה לאחר שאישתו ובנו נלקחו כבני ערובה. המשחק משוחק מנקודת מבט מגוף שלישי ומתרחש באזור מקסיקו וארה"ב המערבית.

בקיץ האחרון Red Dead Redemption קיבל תאומת מלאה לאחור על ה-Xbox One. התמיכה הזו כללה גם בהרחבה של המשחק Undead Nightmare וגם בגרסת משחק השנה.

הטיזינג ביום שני גרם באין מפתיע לסערה ברשת ולעלייה חדה במנייה של Take Two, חברת האם של Rockstar Games.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מה הבעיה של RS עם הPC?!!

זה בטח יצא לWIN10 אבל השאלה היא מה עם הראשון?

הראשון כנראה שלעולם לא יצא למחשב. הקוד שלו היה באגי וכבר אין סיבה לעשות לו פורט. כנראה שתוכל לשחק RDR1 במחשב או אם יצא האמולטור של מייקרוסופט של הxbox 360 למחשב (פיל ספנסר אמר שהם רוצים לעשות את זה, אבל הוא לא יודע מתי), או מתי שאחד האמולטורים, או של הPS3 או של הXBOX 360 (בשמות RPCS3 ו Xenia בהתאמה), יתבגר ויוכל לשחק את המשחק. Xenia כבר יכול לפתוח אותו, לנגן את הסרטון בהתחלה (שהוא מרונדר בזמן אמת) ואפילו לתת לך ללכת ולדבר עם אנשים.. אבל.. רוב הטקסטורות או חסרות או לא מרונדרות בצורה נכונה. בכל מקרה, כנראה שלא יהיה RDR1 במחשב עד 2019 לפחות.

זה לא שיש להם בעיה, זו האסטרטגיית מכירות שלהם. זה מה שהם עשו עם GTA V וזה עבד להם מעולה אז הם רוצים לעשות את זה שוב פעם. הם פשוט הבינו שיש הרבה אנשים שייקנו את זה גם לקונסולה וגם למחשב וככה הם מרוויחים יותר. 99% שזה יצא למחשב (כנראה שמשהו כמו שנה אחרי שהמשחק יוצא לקונסולות), אם זה לא, כנראה שיש להם חוזה עם מיקרוסופט וסוני.

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x