כך נראה המולטי של Call of Duty: Infinite Warfare. הבטא נוחתת באוקטובר

איניפיניטי וורד חושפת את סרטון המולטיפלייר הראשון (כאן למעלה) של קול אוף דיוטי הבא ומשחררת פרטים על הבטא, שכצפוי, פוסחת על שחקני המחשב

ב-4 בנובמבר ינחת אחד ממשחקי היריות בגוף ראשון הגדולים של השנה, שכנראה יהיה המשחק הכי נמכר לשנה זו, Call of Duty: Infinite Warfare. בדומה למשחקים הקודמים בסדרה, גם הכותר ה-13 בסדרה יציג מכניקת משחק מוכרת אך משופרת ויוסיף בה לחימה בחלל החיצון, עם מחסור בכוח המשיכה…

UZTyUYNA

הסרטון החדש מציג את מירב החידושים במולטי הבא שלמעשה לוקחים את כל החידושים משלושת הכותרים האחרונים ומשלבים את כולם יחד, לטענת אינפיניטי וורד, המשחק דווקא חוזר לשורשים:

מלחמה עתידנית, לוחמה בסגנון הישן. קרבות נייחים ומסיביים הנאמנים לשורשים של הזכיון

הבטא למצב המולטיפלייר (הרשמה מכאן) תגיע ב-14 לאוקטובר, לשחקני הפלייסטיישן 4 שעשו הזמנה מוקדמת. הבטא תימשך לפחות 3 ימים אך אין כרגע מידע מתי הבטא תגיע לשחקני האקסבוקס, אך בשורה מאכזבת לשחקני המחשב, שלא יזכו להנות מהבטא בכלל.

IWarfare Hero

בנוגע לחידוש Call of Duty: Modern Warfare Remastered, מעדכנת אקטיויז'ן כי בהשקה אמנם נקבל 10 מפות למולטי מהמשחק המקורי, אך מפות נוספות, בסה"כ 16, תהיינה זמינות עד סוף השנה הנוכחית והיא מבטיחה שזה לא יגיע בצורת DLC כזה או אחר אלא בחינם.

הגרסה המחודשת ל"קול אוף דיוטי 4" לא תימכר בנפרד אלא תהיה חלק מאחת מהגרסאות Digital Deluxe או Legacy Edition, אז למי שממש מחכה דווקא לחידוש, אולי כדאי שימתין לירידת מחירים אחרי ההשקה. תמונות חדשות:

ikPyvnY3RByuCMgDigKpXNRS

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

כרגיל עתידני מדי ולא מחדש יותר מדי מBO3.
אשמח אם תוכלו לעשות ביקורות לבטא של באטלפילד 1,שאני מאוד מאוד מאוד אוהב חחח.
ואם לא ניסיתם תנסו!

חסרים פה קרבות בחלל… אם הם לא יכללו בהמשך, זה יהיה פספוס אדיר, לדעתי.

אולי יעניין אתכם
Close