כל הפרטים על Call Of Duty: Infinite Warfare

אחרי מספר חודשים של השערות ושמועות, אקטיויז'ן סוף סוף חושפת היום את Call Of Duty Infinite Warfare, המשחק הבא בסדרת קול אוף דיוטי, והיא מחלקת את הקהילה שלו ל-2: אלו שמתנגדים לשינוי העתידני ולקרבות החלל ואלו שמברכים על השינוי. השאלה היא, איזה צד ינצח?

Call Of Duty: Infinite Warfare ישוחרר ב-4 בנובמבר. הוא יביא איתו קרבות חלל במהירות גבוהה ומלחמה עם "חזית הגנת ההתיישבות" (Settlement Defense Front)

המשחק, שפיתוחו מטופל על ידי האולפן הותיק בסדרה Infinity Ward, מכניס את השחקנים למלחמה "שבפעם הראשונה בהיסטוריה של המותג, מתרחבת אל מעבר לגבולות כדור הארץ ולתוך המרחבים העצומים של מערכת השמש שלנו" המשחק יוצא למחשב, Xbox One ו-Playstation 4. עדיין בעלי קונסולות דור קודם? מצטערים, תאלצו להיפרד מ-Call Of Duty השנה.

גרסה מחודשת ל-Call Of Duty: Modern Warfare גם תצא לקונסולות הנוכחיות בשוק, והיא תכלל בגרסאות מסוימות של המשחק.

Call-of-Duty-Infinite-Warfare-סיקור החשיפה

"השנה, אנחנו מכבדים את המורשת של Call Of Duty וגם לוקחים את השחקנים לגבהים חדשים ומדהימים," אמר אריק הרשברג, מנכ"ל אקטיויזן. "Call Of Duty: Infinite Warfare הוא חזון חדש ואמיץ מהאולפן שיצר גם את המשחק המקורי וגם את Modern Warfare, והרפתקה בקנה מידה אפי ומטורף שרק Call Of Duty יכול לספק. ו-Call Of Duty: Modern Warfare Remastered הוא אחד מהמשחקים האוהבים של כל הזמנים שנולד מחדש עבור דור חדש. אנחנו חידשנו באהבה את המשחק עם רמה חדשה לחלוטין של גראפיקה מציאותית שלא הייתה אפשרית שהמשחק המקורי שחורר. זו הולכת להיות שנה נהדרת לשחקני Call Of Duty."

הקמפיין לשחקן יחיד של המשחק מתרחש בכל רחבי מערכת השמש שלנו, הוא יקח אותנו למסע מכדור הארץ ומעבר למסלולו. במשחק, השחקנים ישלטו בקפטן רייס, טייס ביחידה מובחרת שמקבל פיקוד על ה"נקמה" (Retribution), אחד מספינות הלחימה האחרונות של כדור הארץ. המשחק מתרחש בעתיד רחוק שבו אזלו על כדור הארץ כל המשאבים הטבעיים שלו והאנושות החליטה ליצור מושבות במערכת השמש ולכרות אסטרואידים וכוכבים רחוקים.

Call-of-Duty-Infinite-Warfare-Announcement-Screen-2

האויבים העיקריים במשחק הם ה-Settlement Defense Force, שהיא קבוצה של מורדים שהתפצלה מ"ברית החלל של האומת המאוחדות" (United Nations Space Alliance) במהלך מלחמת פרישה שהתרחשה לפני אירועי המשחק. החזית הוא כוח פאשסטי שמורכב ממילטנטים קיצוניים שרוצים לשלוט על המושבות ועל העושר שהן מציעות.

קרבות אוויר וחלל ישחקו חלק מרכזי במשחק, השחקנים חיים על סיפון ה"נקמה", ספינת מלחמה בעלת אנשי צוות רבים שנמצאת במסע במערכת השמש. "התן" היא חללית הקרב של השחקן שאיתה נלחם בחלל.

Call-of-Duty-Infinite-Warfare-חלל

"ב-Call Of Duty: Infinite Warfare, אנחנו לוקחים את השחקנים למקומות שהם לא חוו באף משחק אחר בסדרה," אמר דייב סטול, ראש האולפן של Infinity Ward. "מצד אחד, המשחק כולל סיפור מלחמה עגום, רגליים על הקרקע, מה ש-Call of Duty תמיד הייתה ידועה בו. מצד שני הרקע העתידני לוקח את השחקנים למסע של קנה מדה אפי. מה שנותן שיפורי משחקיות מהפכנים וחוויות חדשות למעריצינו. זו היא מלחמה כוללת בקנה מדה ענק בסגנון הקלאסי בתוך רקע חדש לחלוטין. זה הולך להיות כיף לאללה".

Call-of-Duty-Infinite-Warfare-Announcement 2016

הגרסה המחודשת של Modern Warfare שתגיע רק בגרסאות המיוחדות של Infinite Warfare, תכלול שיפור בפירוט וברזולוצית הטקסטורות, תאורה בטווח רחב-דינאמי (HDR) אפקטים חדשים לצללי תאורה וחלקקים ואנימציה וסאונד משופרים. מרכיב המולטיפלייר של המשחק יכלול 10 מפות מהמשחק המקורי שכוללות את המפות Crash' Backlot ו-Crossfire. המשחק יצא, כמו Infinite Warfare, ל-Xbox One, Playstation 4 ומחשב באותו יום.

הגרסאות הבאות יכללו את החידוש של MW1:

Call-of-Duty-Infinite-Warfare-Digital-Deluxe-Edition

Legacy Edition (דיגיטלית ופיזית) – כולל גם את Infinite Warfare וגם את החידוש ל-Modern Warfare במחיר של 80 דולרים.

Digital Deluxe Ediition (דיגטלי בלבד) – כולל את התוכן של הגרסה למעלה וגם חבילת הרחבות (Season Pass) במחיר 100 דולרים.

Legacy Pro Edition (פיזי בלבד) – כולל את התוכן של הגרסאות למעלה וגם: אריזה ממתכת לאספנים, עותק של פסקול המשחק ופריטים דיגיטלים נוספים. במחיר 120 דולרים.

אקטיויזן מדגישה כי הגרסה המחודשת ל-Modern Warfare תהיה זמינה רק עם הגרסאות שעולות 80 דולרים ומעלה, לא ניתן לרכוש את המשחק בנפרד. הגרסה המחודשת לא תייבא את ההתקדמות שלכם מהמשחק הקודם והוא ישאר נאמן למערכת הישנה. אקטיויזן גם תספק שרתים יעודיים למשחק. בנוסף אתם חייבים את הדיסק של Infinite Warfare כדי לקבל גישה ל-Modern Warfare Remastered. אם במקרה חשבתם שאתם הולכים לקנות גרסה מיוחדת רק כדי למכור את Infinite Warfare, תחשבו שוב.

בנוסף, בצורה מפתיעה, Infinity Ward נכנסים לשטח של חבריהם ב-Treyarch, והם הולכים לכלול את הגרסה שלהם למצב הזומבים המפורסם שהופיע לראשונה ב-World At War. זו הפעם הראשונה ש-IW עושים זאת באחד ממשחקי ה-COD שלהם.

אקטיויזן לא פרסמו שום פרטים על האינטרפטציה שלהם למצב המשחק, אך אומרים ש"הוא יהיה מצב מולטיפלייר שיתופי מקורי שיכלול סיפור חדש ויחודי עם מאפייני משחקיות מיוחדים".

מצב דומה הופיע ב-Call Of Duty: Ghosts, המשחק הקודם ש-IW פיתחה, המצב הזה, שנקרא Extinction הציב את השחקנים בקרב מול חייזרים בסגנון השרדות. המפתחת גם נמנעה מלכלול מצב זומבים ב-Modern Warfare 3 במקום זאת עשתה מצב שיתופי בסגנון גלי אויבים בשם Spec Ops.

Treyarch כאמור הציגו לראשונה את מצב הזומבים בסדרה ב-World At War ב-2008, מאז כל משחק של Treyarch כלל את מצב הזומבים המוכר עם שיפורים עצומים בין כותר לכותר, Sledgehammer, המפתחת שרק לראשונה שחררה את המשחק ה-COD הראשון שלה לפני שנתיים, הציגה גרסה עתידנית בשם Exo Zombies.

מצבי הזומבים של COD תמיד גייסו שחקנים הוליוודים ידועים. במשחקים בסדרה השתתפו ג'ף גולדבלום, התר גראם, ג'ון מלקוביץ' ביל פקסטון, רוז מקגוואן, שרה מישל גלר, רוברט אינגלנד, דני טרחו ומייקל רוקר.

זהו רק קצה הקרחון ובמהלך מחצית השנה הקרובה אנחנו הולכים לשמוע הרבה על Infinite Warfare עד לשיחררו, בין השאר ב-E3 ביוני ובגיימסקום באוגוסט, ואנחנו בגיימפרו נסקר כמובן את הכל.

[divider style="dotted" top="20" bottom="20"]

מערכת התגובות
התראה
8 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סיקור מקצועי, נהנהתי לקרוא. תודה

כתבה מצוינת ומפורטת אבל!
אתם בדיוק חלק מהמדיה שיוצרת את הבאז המטורף סביב המשחקים המיותרים האלה של COD.
נמאס מהמשחקים האלה, אבל העובדה היא שהם הכי נמכרים כל שנה, ואתה וכמותכם תורמים לזה, אתה ממש לא עושים כתבה כזו על כל משחק, בטח לא חצי שנה לפני שהוא אמור לצאת, נקודה למחשבה.

"המשחקים המיותרים האלה"?
אני מסוגל להבין את השנאה סביב COD כבר זמן מה, המשחקים באמת דועכים ואפשר להשים לב לזה גם לפי אסטרטגית השיווק של המשחק הזה וגם של האחרונים האלה
אבל לקרוא להם מיותרים? זה טעות, יש סיבה שהמשחקים האלו נמכרים כמו לחמניות אחרי פסח כל שנה, וזה לא בגלל התקשורת.
אם יש משהו ש-COD עושה נכון כל שנה זה מולטיפלייר קליל, מאוד כיפי ובועט, וקשה לי להבין את השנאה שיש סביב אנשים שקונים COD, יש אנשים שבאמת נהנים מהמשחקים האלו ומחכים להם כל שנה. אין מה לעשות, אקטיויזן אלופה בכל הנוגע לעטיפות נוצצות ושיווק בומבסטי, אתה לא יכול להגיד שהטריילר הזה לא היה אפקטיבי, כי הוא היה. אני בספק שלמדיה יש איזה שהיא השפעה על המכירות של המשחקים.

נתחיל מהסוף, בתור "צוות גיימפרו" להגיד שאתה בספק שלמדיה יש איזשהי השפעה על מכירות משחקים אז האמת היא שזה די תמוהה, כי בוודאי שיש קשר.
אין שנאה, חלילה…אני בעצמי סיימתי את הקמפיין של Advanced Warfare לפני שנתיים ושל Black Ops III לפני שנה ונהנתי מהם, אבל הם משחקים מיותרים, נקודה. משחקים שמטרתם היא מכירת משחקים, זה המסחריות בתפארתה, משחקים בלי סיפור מעניין, משחקים שחוזרים על עצמם, וכמו שאתה אומר בשביל מולטיפלייר מהנה עד כמה שיהיה אין טעם להוציא משחק חדש כל שנה עם גרפיקה משופרת, בכל אופן זו דעתי וכמו שאמרתי בלי קשר לעובדה שהמשחקים האלה מיותרים, הכתבה מפורטת ומקצועית ביותר, יישר כח.

אני לא חושב שהמשחקים חוזרים על עצמם כמו שרבים אומרים, ברור שאם נסתכל על פני השטח אפשר להגיד שזה "עוד אחד מהמשחקים האלה שיש לך רובה ואתה יורה באנשים" אבל בשנים האחרונות כל משחק COD ניסה לשנות משהו, בין אם זה ב-Art Direction, עיצוב המשחק עצמו, וכדומה, אם אתה רוצה לשחק משחקים שבהם אתה לא רק יורה באנשים, יש לך את Fallout, Mass Effect, Dragon Age, The Wticher ועוד ועוד, ויש גם ז'אנרים אחרים כמו מירוצים שמשחקים אחרים שולטים בהם כמו Dirt ואסטרטגיה שנשלט על ידי Dawn Of War ו-Total War וסטארקרפט

בכל אופן אני לא יודע למה COD צריך לעבור שינוי כל כך דרסטי שאנשים רבים כל כך רוצים, אני לא יודע מה עוד ירצה אותם חוץ מלהפוך אותו ל-RPG, שזה משהו ש-Sledgehammer ניסו לעשות לפני כמה שנים אבל הם הקפיאו את הרעיון, מי יודע, אולי זה יהיה המשחק שלהם שנה הבאה.

FPS זה ז'אנר כיפי, ו-COD עשה אותו הכי טוב מכולם לדעתי.

עזוב אחי זה אותו משחק עם ניואנסים כאלה ואחרים, בוא נסכים על כך שכמו בכל תחום יש נישה ויש מיינסטרים, וזה שיא המיינסטרים שיש לגיימינג להציע, וזה בסדר,אני אישית הולך לשחק בו ולמחוק אותו ברגע שאני יסיים את הקמפיין של ה-8 שעות פלוס מינוס כמו שאני עושה בכל שנה כי כמו שאתה אומר זה כיף, אבל אלו משחקים שלא נשארים בתודעה, להבדיל לדוגמא ממשחק כמו Bloodborne למשל שזה משחק שישאר לי בזכרון עוד הרבה זמן…משחק שהוא יצירה.

ודרך אגב, הדיון המעניין הזה גרם לי לשכוח מהנימוסים שלי, תודה רבה על המחמאות!

תודה על הכתבה.
נשמע שהולך להיות מעניין השנה.
וגם מעניין אם מפות המולטיפלייר יכללו גם קרבות חללית או שפשוט מפות על אסטרואידים כוכבים ותחנות חלל