כל מה שידוע לנו על החידוש ל-Call of Duty 4: Modern Warfare

קול אוף דיוטי 4 יגיע אלינו לביקור מחודש ומחודד בתחילת נובמבר השנה, ריכזנו עבורכם את כל המידע שידוע לנו על הגרסה המחודשת.

כשחקן קול אוף דיוטי ותיק, הידיעה ש"Call of Duty 4: Modern Warfare" הולך לקבל גרסה מחודשת, ריגשה ושימחה מאוד. בשנת 2007, עידן בו סדרת קול אוף דיוטי עדיין גיששה וחיפשה כיוון ודרך חדשה, חברת אינפיניטי וורד הצליחה בהימור הגדול שלה דאז, ופיתחה משחק יריות שנחשב לאחד הטובים בסדרה, וכזה ששינה את פני התעשייה כולה והשפיע על רוב משחקי היריות שבאו אחריו.

עבר כמעט עשור והסדרה זנחה את המודרניזציה של ימינו שפינתה מקום לעולם עתידני, עמוס בגאדג'טים ובטכנולוגיות מתקדמות. הגרסה המחודשת של MW1, מלבד הרגש הנוסטלגי שהיא מביאה איתה, אולי תצליח להכיר לשחקני קול אוף דיוטי חדשים את ההעידן הקודם וה"פשוט" יותר של הסדרה, כשקפיצה באוויר היתה לא יותר מכמה עשרות סנטימטרים וקירות, היו רק נוף אורבני ולא מסלולי ריצה…

Call-of-Duty-Modern-Warfare-Remastered-Key-Art

הפיתוח והמטרות

לשמחתי, את הפיתוח של החידוש ל-MW1, לקחה על עצמה חברת Raven Software, חברה שאני מאוד מעריך, חברה שידעה ימי זוהר בז'אנר ה- FPS והיא חתומה על משחקי יריות מיתולוגיים כמו Hexen,Star Wars Jedi Knight,Quake 4, Heretic וכמובן Soldier of Fortune. עם רזומה עשיר ואיכותי לא מתווכחים ובשנת 2007 (כן, בדיוק בשנה ששוחרר CoD4) חברת אקטיויז'ן רכשה את Raven Software והפכה אותה לאחת החברות פיתוח החשובות בסדרת קול אוף דיוטי, שכן, מאז בלאק אופס הראשון, יש לחברה חלק משמעותי בפיתוח אלמנטים במצב המולטיפלייר והרחבות של כל כותר ששוחרר מאז. בנוסף, רייבן פיתחה את הכותר החינמי ששוחרר רק לסין- Call of Duty Online.

img_4943.jpg

נאמן למקור, רק חד ועשיר יותר

ראש הסטודיו של רייבן, בריאן ראפל, הצהיר אחרי הידיעה על החידוש כי המטרה שלהם הייתה לוודא כי הם מכבדים את המורשת של Call of Duty 4: Modern Warfare בגרסה המחודשת. הם לא רוצים לשנות את מה שהפך את המשחק לכזה גדול. בחברת אקטיויז'ן יודעים שמדובר בגרסה מחודשת לאחד המשחקים היותר גדולים שהופצו תחת ידיה, ולטענה המשחק לא הולך להשתנות כמעט בכלל למעט הגרפיקה, מה שאומר שנקבל את אותה מכניקת תנועה של השחקן, אווירה, סאונד והפסקול המדהים של האחד והיחיד- האנס זימר.

המשחק עצמו יישאר נאמן למקור במונחים של משחקיות, נשקים, killstreaks וכן הלאה. מפות ומצבים יישארו ללא שינוי מכאני, המשחק עצמו ייראה מדהים

החידוש יכיל את מצב הקמפיין המלא שיהיה זהה למקור, וזו הזדמנות נהדרת להכיר לשחקנים חדשים בסדרה את אחת הדמויות הבלתי נשכחות בה, קפטן פרייס, האיש, המבטא והשפם.

Call-of-Duty-Modern-Warfare-Remastered

המולטי של החידוש, מקווים כל המעריצים הותיקים שיהיה קרוב ככל האפשר לעוצמה של המולטי של MW1. מלבד העובדה שאושרו שרתים יעודיים, עד כה אושרו 5 מפות למולטי מהמשחק המקורי, מתוך 10 מפות מובטחות. להזכירכם, במשחק המקורי היו 16, ואלו הן:

  • Overgrown
  • Bog
  • Crash
  • Backlot
  • Crossfire

העקב אכילס של הידיעה המשמחת הזאת הוא העובדה שהגרסה המחודשת לא הולכת להימכר בנפרד, לפחות לא בשלב ראשון, אלא כחלק מהמהדורות המיוחדות לכותר הבא שהזולה ביניהן היא גרסה בשם  "Call of Duty: Infinite Warfare Legacy" שתעלה 80 דולרים.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

סוף סוף מחדשים את המשחק הכי טוב בסדרה,המשחק שהפך את COD למותג שהוא היום.
המשחק ששינה את כל עולם ה-FPS ,משחק שהוא נטו סקילס בלי שום בולשיט מסביב
תכוון תירה ,עשית הריגות קיבלת קילסטרייק,לא כמו היום תוריד UAV תקבל קילסטרייק
שיתנו לנו את זה לבד לא צריך משחק חדש בכלל,מי ישחק בו קיבינימט?
עכשיו הדור הצעיר ילמד מה זה Call of Duty 4: Modern Warfare
תשימו כרית בריצפה כדי שהלסת שלכם לא תישבר שהיא תיפול שתראו את הסינגלפלייר.
והמולטיפלייר?,תכינו את התחת פה אי אפשר לעוף כמו איירון מן ולרוץ על קירות
זה Modern Warfare

למגיבים מהפייסבוק – מה אתם לא רואים טוב?

אחד ממשחקי ה COD היותר טובים שהיו אבל 79 דולר לחידוש ?

הזויי

החידוש לא שווה 80 דולר. סורי