זה רשמי: BioShock: The Collection אושר ויראה אור בספטמבר הקרוב

bioshock_collection_hero

לאחר שמועות רבות, 2K מכריזה רשמית על חידוש של כל משחקי ביושוק לקונסולות הדור הנוכחי; מה עם שחקני המחשב? 

BioShock: The Collection, הוא חידוש של כל משחקי ביושוק, שעליו שמענו לראשונה ב־1 באפריל, אולם אז חשבנו כי זה לא יותר ממתיחה, אבל השמועה התחזקה לאט לאט, עד שלבסוף אתמול צייצה בטוויטר המפיצה 2K, ושלחה רמז למעריצי הסדרה על משחקי ביושוק, וכדי לסגור דלתות עם השמועות – החידוש של משחקי ביושוק הוכרז רשמית היום יחד עם טריילר ההכרזה.

האוסף יכיל את ביושוק, ביושוק 2 וביושוק: אינפינייט, והוא ישוחרר השנה ב־13 בספטמבר לפלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי. עכשיו, נתחיל עם זה שהחידוש למשחק הראשון והשני יגיעו למחשב, וכל מי שרכש את המשחקים הללו יוכל לעדכן מהישן לחדש בחינם, יש לציין כי החידוש של ביושוק 2 לא יכלול מצב מרובה משתתפים, גם לא בקונסולות. אבל בניגוד לקונסולות הדור הנוכחי, ביושוק אינפינייט לא יגיע כחידוש למחשב, אלא כגרסה הסטנדרטית, בגלל שלטענת המפתחת Blind Squirrel "הוא כבר עומד בסטנדרטים של קונסולות הדור הנוכחי, ואף רץ בצורה חלקה על הגדרות גבוהות". האוסף ירוץ על 1080p ו־60FPS גם אצל Xbox One ו־PS4.

לסיום, BioShock: The Collection יכלול את כל המשחקים, ההרחבות והעדכונים ששוחררו בעבר, ויעלה לכם 60 דולר. מוזמנים לצפות בטריילר ההכרזה ולהביע את דעתכם:

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות