ביקורת חומרה: MSI Interceptor DS300

ביקורת-עכבר-גיימינג-MSI

MSI, מהחברות הוותיקות בתחום חומרת המחשבים ואחת היצרניות הפופולריות בעולם. אולם כעת החלה MSI להיכנס אל שוק אחר בעולמינו, ציוד היקפי, ושם כבר יש לה משטחים לעכבר לצד עכברים, מקלדות ואוזניות. אם כן, במאמר זה אכתוב על העכבר מדגם DS300.

Interceptor DS300 GAMING Mouse

העכבר בא עם עיצוב ארגונומי עבור המשתמשים ביד ימין, וגופו הארוך והעבה מתאים לכל אופן אחיזה. צבעו שחור בעל גימור בצבע אדום, וכיאה ל-MSI מראהו של העכבר עוצב כך שיתפוס את עיניהם של הגיימרים, והוא טוב לא פחות מאיכות העכבר שמתחבר למחשב בעזרת כבל עטוף בד באורך 180 ס"מ ויציאת USB מצופת זהב. משקלו המלא של העכבר הכבד עומד על כ-166 גרם, זאת יחד עם התכונה של משקל מתכוונן – בבטן העכבר ישנן שלוש משקולות במשקל 4.5 גרם כל אחת, וניתן לכוון את המשקל לפי רצון המשתמש, אני מעדיף להישאר עם כל המשקל, והוא כבד ביחס למתחריו, לשם ההשוואה ה-Taipan של רייזר שוקל כתשעים וחמישה גרמים בלבד.

msi-DS300-REVIEW

ds300_ביקורת-עכבר-גיימינג

לעכבר הגיימינג חיישן לייזר המגיע עד 8,200 DPI ובמקביל בשני צדיו הוא מעוטר בגומי שנועד למנוע החלקה מהיד. MSI הצטיידו במתגי חברת OMRON, וההקלקה על הלחצנים הראשיים, השמאלי והימני, מרגישה כבדה מהרגיל, כנראה כתוצאה מגוף העכבר הארוך שדוחף אחורה במעט את כף היד ומונע לחיצה קלילה ומהירה לה אני רגיל. עם הלחצנים האחרים לא היו לי בעיות ואף להיפך, לחצני האגודל מאוד נוחים לשימוש בעצם בכל מצב, גם לא לקח זמן להתרגל למיקומם, שלא כמו עם העכבר Taipan של רייזר בו לחצני האגודל דקים, ב-DS300 הם עבים ובולטים. הגלגלת סולידית גם היא, שכן לא קרה לי שגללתי איתה שלא בכוונה, הגומי בו משתמשים יציב ומשטחו חלק באופן מפתיע, בניגוד למה שציפיתי כיוון שהטקסטורה הייתה נראית מחוספסת.

ds300_REVIEW

הלחצן האחרון שנותר לציין הוא הלחצן המחליף בין ארבעה שלבי DPI המוצגים על ידי שלוש נורות LED אדומות הנמצאות על יד לחצני האגודל כאשר כל אחת מייצגת שלב ובשלב הרביעי מוארות כולן ביחד. את שלבי ה-DPI המשתמש מגדיר בתוכנה ייעודית של MSI. בתוכנה עד ארבעה פרופילים שונים שנשמרים על המחשב וניתן להעביר בין מחשבים באופן ידני, שזה טוב, אך הייתי מעדיף לו הייתה אופציה לשמירה בענן מה שהיה הופך את כל הסיפור לפשוט יותר.

review_msi_interceptor_ds3000

כך נראה העכבר בחדר חשוך
כך נראה העכבר בחדר חשוך

בגדול התוכנה של MSI דומה רבות ל-"Synapse" של רייזר, יש כאן הכל החל ממאקרו, דרך מהירות גלילה, דרך קישור פרופילים לתוכנה מסוימת ועד מתן הבחירה בין 16.8 מיליון צבעים שונים עבור הלוגו המאיר בגב העכבר, ומה שחשוב כאן זו האופציה להתאים צבע אחר לכל פרופיל. מה שכן שונה מרייזר בהבדל קטן ואני גם יוצא מנקודת הנחה שלרוב האנשים אין הדבר משנה כלל, התוכנה של MSI מאפשרת הגדרה של הלחצן השמאלי בעכבר בעוד שבסינאפס האפשרות חסומה לכל עכברי רייזר, ודבר נוסף שלאו דווקא תקף אלינו כדוברי עברית התוכנה של MSI זמינה בשפות האנגלית והמנדרינית, בזמן שהתוכנה של רייזר זמינה בשפות אנגלית, צרפתית, גרמנית, יפנית, קוריאנית, פורטוגזית, ספרדית, רוסית, סינית מפושטת וסינית מסורתית.

ds300_ביקורת

סיכום

ה-DS300 מציין את בואה של תחרות חדשה בתחום הציוד ההיקפי כאשר ענקית החומרה MSI הולכת להיכנס ראש בראש מול כל החברות בשוק, אותו נראה שהיא למדה היטב בדרך למתג את עצמה כיצרנית ציוד היקפי. ה-DS300 יגיע בקרוב לארץ הקודש וצפוי לעלות בין 300 ל-400 שקלים חדשים, ביחס למתחרים, העכבר נותן תמורה מצוינת עם כל מה שעכבר בשווי הזה אמור להציע.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

חרא פירסומת