״סרטוני ה'בואו נשחק' ביוטיוב על That Dragon, Cancer פוגעים במכירות״

cjvavkejxvnzzab9xapx

המפתחת נומינס מסבירה כי לעומת הביקורות המצליחות, המכירות של המשחק מאוד נמוכות

הרבה משחקים בעולם הגיימינג מצליחים, וחלקם לא. האשמה של חלק מהמפיצות היא כמובן הפיראטים למיניהם שמשחקים בחינם ולא משלמים, וזו אחת הסיבות שפוגעות במכירות של רוב המשחקים, למחשב בכל אופן.

אם כי בזמן האחרון, המפתחת Numinous Games מסבירה דרך מכתב בבלוג שלה, כי המשחק האחרון שלהם That Dragon, Cancer לא מכר הרבה, הסיבה היא בגלל שאנשים מעדיפים לצפות בו דרך סרטוני 'בואו נשחק' ביוטיוב.

להלן תמצית מתוך המכתב:

That Dragon, Cancer הוא משחק שפותח על ידי שמונה איש, ואצל רבים מאיתנו זו הייתה עבודה במשרה מלאה שלקחה להם אלפי שעות. הרבה מאמץ והשקעה היה על הפרויקט הזה, וזה לקח לנו גם כסף רב, חשבנו שכאשר המשחק יראה אור, נוכל לשלם את כל החובות על ידי הכסף של המכירות, אבל לא הערכנו את המצב מספיק טוב, כי עכשיו מיליוני אנשים צופים במשחק דרך סרטונים ביוטיוב, מאשר לשחק בעצמם, וזה מאוד מבאס לאחר הרבה השקעה.

That Dragon, Cancer הוא בעצם מבוסס על סיפור אמיתי, שהתחיל בשנת 2010. אחד המפתחים, ריאן גרין החליט ליצור משחק על ג'ואל, הילד השלישי שלו, שחלה ברבדואיד טומור (סוג של סרטן) בגיל שנים עשר חודשים. הרופאים אמרו להורים כי הילד יצליח לשרוד רק עוד ארבעה חודשים. למרות זאת, ג'ואל הצליח לחיות במשך ארבע שנים נוספות עם טיפול פליאטיבי, טיפול כימותרפי, ביקורים רבים בבתי חולים וכו' . בתחילת שנת 2014 המצב של ג'ואל החמיר, ומשפחת גרין הייתה אמורה לעבור מקולורדו לסן פרנסיסקו שם הילד השתתף בניסוי ואף התרופה החדשה הצליחה להקל עליו קצת. על פי עצת ההוספיס, ההורים החליטו להוציא את ההזנה האנטרלית מהילד, והוא נפטר באותו יום. ה־13 במרץ 2014 בגיל 5.

הביקורות על המשחק היו עם ציונים גבוהים מאוד, אך לטענת הגיימרים, הם לא רצו לקחת חלק במשחק כילד שחולה בסרטן ולכן החליטו לצפות בו דרך יוטיוב (המשחק לוקח שעה-שעתיים לסיים). That Dragon, Cancer שוחרר השנה ב־12בינואר למחשב האישי. אם אתם רוצים לעזור למשפחה, אתם יכולים לקנות את המשחק דרך חנות סטים בעלות של 15 דולר.

[divider]  

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני מבין למה. 10 דולר לשעה זה ערך נוראי.