אחרי כשני עשורים: לזלי בנזיס נפרד מתפקידו כנשיא Rockstar North

Leslie Benzies rockstar

האיש בראש האולפן הבריטי של Rockstar אליו הקרדיטים הולכים באשר לניהול הפיתוח של סדרת Grand Theft Auto כבר לא מועסק, אישרה רוקסטאר. מהחברה נאמר כי למעשה, לזלי בנזיס בשבתון כבר 17 חודשים.

ב-Rockstar North בעשור האחרון לא היו מבודדים, הצוות שם חלק את העבודה יחד עם אולפנים נוספים של רוקסטאר מסביב לגלובוס על משחקי רוקסטאר הגדולים, כולל GTA V מ-2013 שכל אדם היה הכרחי בפיתוחו. אך גם עם העבודה המשותפת, בשני העשורים האחרונים, הקבוצה הסקוטית בראשותו של בנזיס נחשבו לשחקנים עיקריים ביצירת להיטים, Manhunt הראשון, Red Dead Redemption וסדרת GTA. בשנת 2014, נכנס בנזיס, יחד עם מייסדי רוקסטאר, סאם ודן האוזר, להיכל התהילה של האקדמיה האמריקאית לאמנויות ולמדעים. אולפן Rockstar North ימשיך בשלו, אך לא בנזיס הוא זה שינהיג אותו.

בקוטאקו שמעו שבנזיס עזב את רוקסטאר כבר שנה אחורה, אך בזמנו כשרוקסטאר נשאלו על הנושא, התשובה הייתה שבנזיס יצא לשבתון עקב ההשקה של Grand Theft Auto V, ועם משחק כה גדול הדבר היה הגיוני. הבלוג חזר ושאל בנושא יותר משנה אחרי, ובתשובה נחשף כי בנזיס עזב את האולפן:

אנו יכולים לאשר שלזלי בנזיס יצא לשבתון ב-1, ספטמבר, 2014, והחליט שלא יחזור לעבוד עבור החברה. אנו מודים ללזלי על תרומותיו לרוקסטאר ב-15 השנים האחרונות בהן עבדנו יחד על יצירת כמה משחקים מדהימים.

לזלי עזר לנו לבנות קבוצה פנטסטית שתמשיך ליצור חוויות נהדרות למעריצים שלנו. לזלי תמיד יהיה חבר של החברה וכמובן שנתגעגע אליו ואנחנו מאחלים לו רק טוב בעתיד.

DMA DESIGN

Rockstar North לא תמיד נקרא כך. במקור שמו היה DMA Design, זהו האולפן שפיתח את משחק הפאזלים Lemmings. בנזיס לא הצטרף עד 1999, שם עבד כמתכנת המשחק המשוגע Space Station Silicon Valley לקונסולת N64, ולאחר שמשחק זה יצא, עבר לעבוד על סדרת GTA.

rockstar_games-pc

מטה Rockstar Games ממוקם בניו יורק וכאמור, לחברה מספר אולפנים במדינות שונות, כולל רוקסטאר סאן דייגו ששירת כאולפן מוביל בפיתוח Red Dead Redemption. בקרדיטים הארוכים במשחקי רוקסטאר מתגלגלים על המסך שמם של מאות מפתחים, ואנשיה הבכירים של רוקסטאר, שבדרך כלל לא מחבבים את התקשורת, תמיד דוחפים את הרעיון שהמשחקים שלהם הינם תוצאה של מאות אנשים מוכשרים אשר עובדים יחדיו.

לזלי בנזיס פינה את מקומו כנשיא Rockstar North לאהרון גרבוט ורוב נלסון, מוותיקי החברה שהיו למנהלים אמנותיים במשחקים גדולים, ולקחו חלק מהמעגל הפנימי למשך המון שנים. תודה, קוטאקו.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x