גיימסקום 2015: קאבום! “Halo Wars 2” הוכרז ל-Xbox One וגם למחשב!

HALO-WARS-2-GAMESCOM

מיקרוסופט הטילה פצצה לא צפויה בכלל בסוף מסיבת העיתונאים שלה בגרמניה: Halo Wars, משחק האסטרטגיה בזמן אמת ביקום של היילו, מקבל המשך שיגיע הפעם גם למחשב בנוסף לקונסולה של מיקרוסופט בסתיו 2016

בשנת 2009 אולפן Ensemble, שידוע בעיקר בגלל סדרת אסטרטגיה אחרת ומיתולוגית של מיקרוסופט, Age Of Empires, שחרר לאוויר את Halo Wars בלעדית ל-Xbox 360, עוף מוזר לסדרת Halo שידועה בעיקר בגלל יריות מגוף ראשון ובכלל לז’אנר ה-RTS, שנשלט על ידי פלטפורמת המחשב.

תהילתו של האולפן הייתה קצרה למדי: עוד לפני צאת המשחק הוכרז כי מיקרוסופט תסגור את האולפן ברגע שתשלים את פיתוחו, המשחק קיבל ביקורות חיוביות ומכר היטב יחסית, אך נשכח די מהר בשל חוסר עניין מצד קהל היעד למשחק שלא ממש רגיל לשחק משחקי אסטרטגיה על קונסולות. אף על פי זאת, המשחק נחשב על ידי רבים כהניסיון הראשון המוצלח להביא משחק RTS לקונסולה.

ובכל זאת, שש שנים אחרי, Halo Wars מקבל המשך מפתיע ולא צפוי בכלל לקונסולות ה-Xbox One, והפעם גם לבית הבלתי מעורר של ז’אנר ה-RTS, המחשב, בהתאם להבטחה של ספנסר להמשיך להביא את המותגים הגדולים ביותר של מיקרוסופט גם למחשב.

המשחק מפותח על ידי מקצוענים בז’אנר: Creative Assembly, שידועים בעיקר בגלל סדרת Total War ולאחרונה גם Alien Isolation המעולה, יפתחו את הכותר השני בסדרה (אם אפשר לקרוא לה ככה) ככה שאפשר לצפות למכניקות מפותחות היטב וחווית אסטרטגיה בעלת היקף רחב.

עובדה משעשעת לסיום: סדרת Halo התחילה את דרכה בסוף שנות ה90 כמשחק RTS במקור, אך באנג’י נקלעו לצרות כלכליות בעקבות באג באחד המשחקים הקודמים שלהם שגרם למחיקת הכונן הקשיח של המשתמש, בעידן שלפני האינטרנט באנג’י היו צרכים לאסוף את כל העותקים שנמכרו מהלקוחות ולהחליף אותם בדיסקים תקינים, דבר שעלה להם 800 אלף דולר. מיקרוסופט לאחר מכן קנו את באנג’י והוחלט ש-Halo יהיה FPS. השאר היסטוריה.

המשיכו לעקוב אחרינו לחדשות חמות נוספות היישר מגיימסקום! 

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בהתחלה חשבו לעשות אותו tps