אלה משחקי ה-Nintendo NX הראשונים שהוכרזו

נינטנדו NX

לרגל חגיגות 30 שנה לדרגון קווסט, הכריזה סקוור אניקס על "Dragon Quest XI" לפלייסטיישן 4 וגם לקונסולה הבאה של נינטנדו שעדיין לא הוכרזה, Nintendo NX

למרות שאין כרגע שום מידע על הקונסולה הבאה של ניטנדו, שזכתה לשם הקוד NX, חברת סקוור אניקס הכריזה על "Dragon Quest X"(שלא יצא מגבולות יפן) ו-"Dragon Quest XI" לקונסולת ה-Nintendo NX כשאת המשחק האחרון בסדרה, "דרגון קווסט 11", היא הכריזה גם ל-PS4 ול-3DS, לעומת הכורת העשירי שהוכרז ל- Wii U, the 3DS, ולמחשב.

במצגת לרגל 30 שנה לזיכיון דרגון קווסט, שערכה החברה באורך של למעלה משעה וחצי, אותה תוכלו לראות בתחתית הכתבה (בשפה היפנית), התמקדה סקוור אניקס בשושלת של הסדרה והאנשים שעבדו בה, וגם בכותר הבא בסדרה שישוחרר בכל העולם. לאחר המצגת נציגי החברה מיתנו מעט את ההכרזה לקונסולת ה-NX וטענו שהכל נתון לשיקול דעת (של נינטנדו).

dragon-quest-11

פרטים על ה-Nintendo NX, הקונסולה הבאה של נינטנדו יגיעו רק בשנה הבאה, כך על פי הבטחתו של סטארו אייוטה, נשיא החברה לשעבר שהלך לעולמו לפני שבועיים. למרות זאת, מפרטים שנמסרו מבעלי תפקידים בכירים בחברה, היא תמשיך לתמוך גם ב- Wii U וב-3DS לאחר השקתה של הקונסולה החדשה.

https://www.youtube.com/watch?v=5Kgmb_k3q5U

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות