E3 2015: פולאאוט 4 מגיע השנה! כל מה שאתם צריכים לדעת

fallout4-main

ברבע לשש לפנות בוקר, עלה לבמת בת'סדה טוד הוארד, מנהל הפיתוח של פולאאוט 4, על מנת להציג אותו. וזה היה מעולה, מעולה ברמה של הצדקת הצפייה בשעה כל כך לא סבירה, ויותר. 

בתחילת התצוגה, אמר טוד שהמשחק הוא הפרויקט הכי אמביציוני של הסטודיו (אותו סטודיו שפיתח את סקיירים בין היתר) מה שכבר אז העיד שאנחנו בדרך לראות משהו ענק. כך היה, היה נורא קל לראות את ההשקעה המטורפת שהושקעה במשחק בכל ארבע השנים בהן הוא פותח, וזה התבטא בכל דבר שהראו בו. החשיפה החלה בחשיפת 9 דקות מהמשחק, כולל הדקות הראשונות ועיצוב הדמות  (דרך אגב, נגד החששות של מעריצי המשחק עקב הטריילר הראשון שניתן יהיה לשחק רק דמות גברית, נחשף שיהיה ניתן לשחק אישה, המדובב והמדובבת במשחק השקיעו כל אחד שנתיים על מנת לדובב את כל חלקי המשחק והשורות שלהם). באותו גיימפליי גם למדנו קצת על הסיפור במשחק ועל הבוסטון שנפגש בו. ולא נשכח את הדבר הכי חשוב – הפיצ'רים בפפ בוי, בינהם יש מיני-גיימס ורדיו.

https://www.youtube.com/watch?t=538&v=bWuwLSFmATI

לאחר מכן, נחשפנו למערכת בניית הבסיסים המרהיבה של המשחק. המערכת הזאת מאפשרת לכל שחקן לבנות לעצמו בסיסים במשחק לאורך כל עולמו, לעצב אותם כעוות נפשו וביד חופשית, להוסיף בהם מערכות חשמל ולקשר אותם לבסיסים אחרים עם חשמל ודרכי מסחר. את הבסיס שתבנו תצטרכו גם למגן, מכיוון שבנדיטים ינסו לפשוט עליו ולקחת מכם רכוש ושלל ואת זה תוכלו לעשות עם חומות מגן, להביורים שעומדים במקומות אסטרטגיים ופועלים אוטומטית במידת הצורך, מלכודות ומכונות ירי אוטומטיות. הפיצ'ר הזה במשחק הוא לא חובה והוא לא יפגע בהתקדמות שום שחקן, אך הוא ללא ספק מרהיב וחבל לפספס אותו.

https://www.youtube.com/watch?v=tOd9mB1OZsA

משחקים מסויימים של בת'סדה ידועים בשלל חסר ערך (כוסות, כפיות, אזיקים), פולאאוט 4 ישנה את זה, כל חפץ בעולם המשחק גם אם הוא נראה חסר שימוש בהתחלה, יכול לעזור על מנת ליצור משהו אחר אם זה נשק, שיפור לנשק או אפילו דברים לעיצוב וייעול הבסיסים שהוזכרו קודם, כל חפץ במשחק ניתן לפרק כדי להוציא ממנו דברים ששימושיים להרכבת דברים אחרים, וזה מוסבר היטב בסרטון המצורף למטה על הנשקים. במשחק יש כ-50 נשקים בסיסיים, אך עם מאות שדרוגים ושפצורים שיהפכו אקדח לייזר פשוט, לרובה ליזר אימתני, ויתנו הרגשה של לא חמישים נשקים, אלא מאות. בנוסף לקח, תוכלו גם לשפצר ולשדרג את שריון הסופר שלכם, כמוצג בסרטון.

https://www.youtube.com/watch?v=unji5X-zl8o

ראיתם מספיק? HELL NO. את הצגת פולאאוט 4 בת'סדה קינחה עם מונטאג' אקשן ונשקים מטורף, שמראה על העומק של היצירתיות והבחירות של השחקן שיעשו כל חווית משחק שונה לגמרי. בטריילר הבא, פשוט אתן לתמונות לדבר.

https://www.youtube.com/watch?v=OzV1GlDDlv8

לבסוף, נחשף שפולאאוט 4 יגיע הרבה יותר מוקדם מהצפוי, הרבה הרבה יותר, והוא יהיה זמין כבר השנה בעשירי לנובמבר (10.11). דרך אגב, חבילת האספנים של המשחק תגיע עם PEP BOY שניתן ללבוש, אבל לא אחד כזה חסר שימוש, אלא אחד כזה שאפשר לחבר אליו את הפלאפון ביחד עם האפליקציה של המשחק שמספקת חווית מסך שני (בקיצור, ה-PIP BOY בפלאפון שלכם) מה שמביא בעצם למצב שיש לכם PIP BOY אמיתי ומתפקד על היד כשאתם משחקים, מטורף! חבילת האספנים תעלה 120 דולר (שזה כרגע 460 שקל). נשמע לכם גימיקי? גם לטוד הוארד שהודה שהוא שונה אפליקציות מסך שני במשחקים, אך הוא הבטיח שה-PIP Boy זה ה:"Best Fucking One".

fallout_4_e3_2015_15

המון מידע נחשף על פולאאוט 4, והוא כנראה נכנס לרשימת הקניות של רוב הגיימרים בעולם, הוא כאמור ישוחרר ב-10 לנובמבר השנה, ויגיע ל-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי. 

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
8 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הגיע הזמן לקנות מחשב חדש…..

חברים
הגרפיקה היא זלזול במעריצים
ראיתם מה יש לDISHONORED 2 ולDOOM. איך לעזזאל הגרפיקה של FALLOUT 4 ניראת כמו משחק PS3 משנת 2006 וזה במקרה שאני מחמיא. פשוט מאכזב.

אוליי תלך אליהם ותציע לעשות את הגרפיקה בעצמך הא?

הם השקיעו על הפיתוח פחות על הגראפיקה מה לעשות אם זה היה השקעה ענקית על הגראפיקה זה היה יוצא עוד מלא זמן…
פלוס אין שום בעיות עם הגראפיקה כמו GTA קצת פחות אז מה? מה שחשוב זה המשחקיות

יש אסטתיקה לגרפיקה, אז זה דווקא נראה יפה.

לא יודע…. לא ממש מתלהב מהמשחק הזה

שחכתם על הfallout shelter, שלשמחתנו יצא מיד בסיום ההכרזה ולצערנו יצא רק לIOS

כתבה עליו תגיע בהמשך, החלטנו להפריד (: