Mirror's Edge 2 ישוחרר בתחילת 2016

3ZqY39p98n9u.878x0.Z-Z96KYq

הדו"חות הכספיים של EA שופכים אור על מספר כותרים שעתידים לצאת בשנים הקרובות.  EA מאשרת כי הריבוט ל-Mirror's Edge יגיע בתחילת שנת 2016.

פרסום הדו"חות הכספיים של Electronic Arts מספקים מידע חדש בנוגע למועד שחרורם המשוער של משחקיה הבאים. המשחק Mirror's Edge 2 ישוחרר במהלך הרבעון הרביעי של שנת הכספיים הנוכחית של החברה אשר החלה ב-31 במרץ השנה. משמע, המשחק יגיע אלינו בתחילת 2016. על פי אנליסטים, התאריך המשוער בו יצא המשחק עשוי להיות בין ה-1 בינואר ל-31 במרץ 2016. נראה שהפעם אלקטרוניק ארטס לא ממשיכה במגמת השתיקה לגבי Mirror's Edge 2 והפעם מדובר באישור רשמי ללא ספק.

fifa-16-פיפא

המסמך שפורסם גם חושף כי EA מתכוונת לשחרר את FIFA 16 ברבעון השני של שנת הכספים הנוכחית. משמע, בין ה-1 ביולי ל-30 בספטמבר השנה, אין כאן הפתעות מרעישות. כמו כן גם המשחק החדש בסדרת Need for Speed שמיועד לסמארטפונים, עשוי להגיע ברבעון השלישי, בין ה-1 באוקטובר ל-31 בדצמבר השנה וכמובן  Star Wars: Battlefront שיגיע ב 19 בנובמבר. בנוסף לכך הוכרז גם על משחק חדש בסדרת Plants vs. Zombies אשר ישוחרר ככל הנראה ברבעון הרביעי לקונסולות.

למרות כל הפרסומים על שאר המשחקים, החדשות המרכזיות הן על Mirror's Edge 2. כאמור, פחות משנה נשארה עד יציאת המשחק. אתם חושבים שהוא יגיע בזמן ולא יידחה? שתפו אותנו.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות