רווחית מתמיד: הדו"חות הכספיים של Electronic Arts פורסמו

EA

Electronic Arts פרסמה בליל אמש את דו"ח רבעוני לרבעון הרביעי שלה ותקופתי לשנת הכספים האחרונה שהסתיימה ב-31 במרץ האחרון. הדו"ח חושף עלייה שנתית ברווחי החברה והתחזקות בכמות המכירות הדיגיטליות.

אלקטרוניק ארטס (Electronic Arts) ידועה כאחת החברות הגדולות והרווחיות בתחום הגיימינג כיום, אך מנתוני דו"ח הנתונים שלה שפרסמה החברה היום עולה כי היא מתיימרת להיות גם הרווחית ביותר בתחום. אמנם הרבעון האחרון סבל מירידה לעומת אותו רבעון בשנה קודם, אך שנת הכספים בכללותה הייתה מוצלחת עבור EA.

ברבעון הרביעי (Q4) האחרון של שנת הכספים האחרונה אשר הסתיימה ב-31 במרץ האחרון החברה הכניסה 896 מיליון דולר, לעומת 914 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2014, לטענת החברה הסיבה היא דחיית Battlefield Hardline. למרות ש Battlefield Hardline זכה לביקורות מעורבות, עם ממוצע של 73מתוך 100 באתר Metacritic, המשחק עדיין הצליח להיות אחת ההצלחות הגדולות ביותר עבור EA בשנה שעברה.

למרות הכל, המשחק עמד בצפי המכירות
למרות הכל, המשחק עמד בצפי המכירות

EA הציגה הכנסות של 4.319 מיליארד דולר בשנה הפיסקלית האחרונה, לעומת הכנסות של 4.021 מיליארד דולר בשנת הכספים הקודמת. בנוסף, נשבר שיא מכירות חדש בחברה בתחום המכירות הדיגיטליות והחברה הציגה הכנסות שנתיות של 2.230 מיליארד דולר. הרווח הנקי השנתי של החברה עמד על 806 מיליון דולר והציג עליה חדה של 50 אחוזים לעומת שנה קודם, בה הרווח הנקי עמד על 534 מיליון דולר.

כל העיניים למלחמת הכוכבים

נקודת אור נוספת עבור אלקטרוניק ארטס הגיעה מהמכירות עבור הסמרטפונים והטאבלטים שקבעו שיא הכנסות חדש של 524 מיליון דולר. לצערנו, כל הנתונים הללו לא חושפים את נתוני מכירות המשחקים Battlefield Hardline ו-Dragon Age: Inquisition, אך השנה החולפת הייתה מוצלחת מאוד עבור ענקית המשחקים מקליפורניה.

Star Wars  Battlefront  Just Announced

בשנה הקרובה, EA נערכת למה שעשוי להיות אחד מהשקות המשחק הגדולות ביותר שלה אי פעם. ב -19 בנובמבר, החברה תשחרר את Star Wars Battlefront הזיכיון הנחשק של מלחמת כוכבים, שמפותח על-ידי אותו אולפן שאחראי על סדרת באטלפילד, DiCE. החברה צופה מכירות של 10 מיליון עותקים בכל הפלטפורמות למשחק זה.

לאור התוצאות החיוביות, מניית החברה מזנקת ב 4% לאחר סגירת המסחר לשער של 61$, שער בו לא ביקרה החברה מאז 2007 , מה שמעניק ל EA שווי שללמעלה מ-19 מיליארד דולר.

שנת הכספים הבאה של אלקטרוניק ארטס צפויה להמשיך ולהתחזק עם כותרים גדולים שלבטח נשמע עליהם לראשונה ב E3 בעוד כחודש.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כתבה מעולה!
אני חושב שהארדליין הוא רק תחנת מעבר לבאטלפילד 5 ולא צריך להתרגש מזה ששחקני מחשב לא התנפלו עליו.
באטלפרונט הולך להיות אדיר! ו EA תעשה עליו הרבה מאוד כסף

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x