ג'ון סינה הבטיח ועכשיו זה מתקיים: WWE 15 בדרך למחשב

WWE-2K15-Cover-Revealed

כבר לא בלעדי לקונסולות:  WWE 2K15 בדרך למחשב האישי עם DLC בחינם. יש גם גילוי מפתיע על ג'ון סינה, שהיה הראשון להודיע על כך באוקטובר

אם נעקוב אחר יציאתו של המשחק לראשונה אצל קונסולות הדור הקודם, ב- 28 לאוקטובר 2014, משחק המכות המקצועי החדש בסדרת WWE שנחת אצל הקונסולות בלבד, לבסוף מגיע גם לפלטפורמת המחשב האישי. כך חשפה את הבשורה המשמחת החברה המפיצה של המשחק 2K. בנוסף לכך, 2K מסבירה שגרסת המחשב תציע את כל מה שהיה בגרסת הקונסולות הדור הנוכחי. אחד הדברים המרגשים ביותר בגרסת המחשב, זה ששחקני המחשב יקבלו את כל ההרחבות של המשחק בחינם: הרחבת ה-NXT וה- WCW.

תתפלאו, אבל גם ג'ון סינה, המתאבק המקצועי והידוע לכולנו שמככב גם כאחד הדמויות החשובות והחזקות בסדרת המשחקים WWE היה גיימר:

אני גדלתי גם כאחד שמשחק משחקים במחשב. Texas Instruments, Commodore 64… הייתי פשוט גיימר ענקי על המחשב שלי, עצם זה אני מאמין שגם WWE 15 הולך להיות ענק על המחשב, ולא רק למעריצים שלנו. אלא גם לי אישית. המעריצים שלי אולי לא יודעים על זה, אבל אני הייתי גיימר פשוט ענקי, עד כדי כך שקניתי לסלון שלי 'מערכת בידור' בכדי לשחק במשחקים של המחשב עליו כל היום.

גם המודים שהיו בקונסולות, יתווספו על מחשב האישי:

  • Mycareer – מוד בו אתם, בוחרים בדמות אחת ומפתחים לו קריירה כמתאבק מקצועי. (מוד זה זמין כרגע רק בקונסולות הדור הבא, ויהיה גם זמין במחשב האישי. לצערינו, בקונסולות הדור הקודם המוד לא יתווסף)
  • Showcase – בעצם זה הקמפיין שלכם לאורך כל המשחק, 33 קרבות, שיוצגו כמין סרט דוקומנטרי. הקמפיין יהיה בדומה למוד ה'30 שנה של רוסלמניה' ב- WWE 2K14.

יש לציין שכל מי שיקנה את WWE 2K15 על המחשב ביום הראשון, יזכה בעוד שתי דמויות בלעדיות, האלק הוגן, וסטינג. כרגע, 2K עדיין לא הכריזה על תאריך יציאה רשמי, אלא אמרה שהמשחק רק יגיע בשבועות הקרובים. גם דרישות מערכת עדיין לא נחשפו, אבל כשיהיו דרישות, נעדכן.

השמועות לגבי זה שגרסת ה- WWE 15 תגיע למחשב האישי, התחילה לפני חצי שנה, כאשר ג'ון אישר בסרטון שהמשחק אכן יגיע גם למחשב האישי:

https://www.youtube.com/watch?v=HDgECsIZe-Y

WWE 2K15, יצא לקונסולות הדור הקודם באוקטובר 2014, לקונסולות הדור הנוכחי זה קרה בנובמבר, ואילו גרסת המחשב תגיע ב 28 באפריל.

עדכון: WWE 2015 כבר זמין בפרי-אורדר בסטים במחיר של 45 דולר, שמהווה הנחה של 10%, לאחר מכן המחיר יהיה 50 דולר (תודה לגלעד מויאל על העדכון).

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות