WWE 2K14 יכלול מוד לרגל חגיגות השלושים לרסלמניה

2K הכריזו על מצב משחק חדש שיגיע ב-WWE 2K14 לרגל חגיגות 30 שנה לאירוע הגדול ביותר ב-WWE – רסלמניה.

1376312168-wwe2k14-rock-cena

כל אוהד WWE יודע מה זה רסלמניה, אירוע ההיאבקות המקצועית הכי גדול בעולם וחג לכל אוהדי ההיאבקות, השנה האירוע יחגוג 30 שנה ותתקיים רסלמניה 30 בניו אורלינס, לרגל כך, הכריזו 2K על מצב משחק מיוחד, בו השחקנים יוכלו לקחת חלק בקרבות האגדיים והטובים ביותר של רסלמניה מכל שלושת העשורים האלו. המוד יכלול לא פחות מכ-45 קרבות כולל הקרב האגדי בין האלק הוגאן לאנדרה הענק על אליפות ה-WWE ברסלמניה 3, קרב הענקים בין The Rock לבין האלק הוגאן ברסלמניה 18 וה-Main Event של רסלמניה 28 בקרב של The Rock נגד ג'ון סינה. כריס סניידר, מנהל השיווק של המשחק אמר כי:


במשך כמעט שלוש עשורים, WWE משכו מליוני מעריצים מסביב לעולם לרסלמניה, וכל שנה מחדש החגיגה ענקית, דרך המוד הזה המעריצים יכולים להחיות את הקרבות הנוסטלגיים והגדולים מהיסטוריה ארוכת שנים של קרבות אגדיים עם רוסטר מדהים ומשחק בדרך ייחודית ושונה.  


1376312168-wwe2k14-hollywood-rock

מוד הרסלמניה

מוד ה-30 שנה לרסלמניה יציג חמש תקופות שונות בהיסטוריית ה-WWE ואלמנטים עיצוביים יעזרו לעבור בין התקופות, המוד יציג זירות בגדלים שונים ומראה שונה בין כל תקופה, כניסות ותלבושת המתאבקים יהיו שונות בהתאם לתקופה, ויהיו פרטים על כל קרב ואף סרטונים במשחק (cinematic) ומהמציאות. בכל קרב יהיו משימות שיקראו Historical Objectives לביצוע במהלך הקרב כדי לשחזר דברים שקראו בקרב האמיתי, ואם השחקן יבצע את המשימות האלו הוא יקבל דברים במשחק (חגורות אליפות שונות, תלבושות למתאבקים, זירות ולפעמים גם מתאבקים). המוד הזה מזכיר מאוד את מוד ה-Attitude Era שהיה ב-WWE 13 ונתן למעריצים לחוות מחדש את הקרבות מאחת התקופות הכי טובות ב-WWE, תקופת ה-Attitude. גם המוד הזה כלל בתוכו Historical Objectives ורוסטר היסטורי, והוא היה אחד המודים המוצלחים לדעתי במשחקי WWE.

1376312168-wwe2k14-hulk-andre

המשחק שעד 2013 היה תחת החסות של THQ, עבר לידי Take two לאחר פשיטת הרגל של THQ והגיע ל-2K שהוא כבר בשלבי פיתוח מאוחרים. המשחק שמפותח על ידי Yukes ישוחרר ב-29 באוקטובר בצפון אמריקה ובראשון לנובמבר בכל העולם  ל-Playstation 3 ול-Xbox 360.

מה דעתכם על המוד החדש? שתפו אותנו בתגובות.

מקור: AllGamesBeta

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות