בריטניה: Mortal Kombat X שובר שיאי מכירות

20MortalKombatX_Scorpion

המשחק Mortal Kombat X רק יצא מלפני מספר ימים כבר הפך למשחק שמכר הכי הרבה עותקים בזמן הכי קצר בבריטניה ושובר שיא של 23 שנים.

פחות משבוע עבר מאז יציאתו של Mortal Kombat X ובבריטניה הוא כבר שובר שיאי מכירות. עיקר המכירות של עותקי המשחק נמכרו לקונסולת ה-PlayStation 4, שאליה נמכרו כ-61 אחוזים מסך המכירות בבריטניה. קונסולת ה-Xbox One לא נשארת מאחור ואליה נמכרו כ-38 אחוזים מסך המכירות הכולל בבריטניה. לגבי כמות מכירות העותקים עבור גרסת המחשב עדין אין מידע, אך האנליסטים טוענים כי יחד עם מכירות העותקים הדיגיטליים והעותקים הפיזיים לגרסת המחשב, כמות המכירות למחשב תנוע בין אחוזים בודדים עד עשרות אחוזים, ויש לזכור כי מדובר רק בשבוע הראשון מאז יציאתו של המשחק. גרסאות המשחק ל-Xbox 360 ול-PlayStation 3 נדחו לקיץ ותאריך שחרור סופי טרם נקבע.

ss_af737b5e797b4ccc9510201259ce010ace4e8947.1920x1080

שבוע הפתיחה הענק מבחינת כמות מכירות העותקים של Mortal Kombat X בבריטניה דוחק את המשחק Battlefield Hardline למקום השלישי בטבלה לאחר שעמד בראשה ארבעה שבועות. מלבד Mortal Kombat X, שחרור גרסת המשחק GTA V למחשב האישי הקפיץ את אחוזי מכירות המשחק בלא פחות מ-94 אחוזים. אנליסטים בבריטניה טוענים כי לאחר שחרור גרסאות המשחק Mortal Kombat X ל-Xbox 360 ול-PlayStation 3, המשחק ישבור שיאים נוספים – וכל זאת מבלי להחשיב את מכירות העותקים הדיגיטליים של המשחק.

טבלת המכירות בבריטניה – נכון להיום:

  1.  Mortal Kombat X
  2. Grand Theft Auto V
  3. Battlefield Hardline
  4. FIFA 15
  5. Bloodborne
  6. Far Cry 4
  7. Call of Duty: Advanced Warfare
  8. Minecraft Xbox Edition
  9. Minecraft PlayStation Edition
  10. Dying Light

למען הסר ספק, תרשים המשחקים הרשמי בבריטניה אשר פרטיו הוצגו לעיל, לא כולל ספירה של מכירות דיגיטליות. מה שמעלה את השאלה האם Mortal Kombat X היה מגיע למקום הראשון אילו גם המכירות של העותקים הדיגיטליים היו נספרות.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x