Mortal Kombat X – נדחה לPS3 וXbox 360 [סרטון חדש של גרסת המובייל נחשפה]

Mortal Kombat X Mobile - Gamepro

Mortal Kombat X יגיע בסופו של דבר לקונסולות הדור הקודם, בקיץ. סרטון חדש שמציג לנו את ג'וני קייג' נחשף. לצד זה, יצא לאור סרטון הדגמה בן 2 דקות מגרסת המובייל של Mortal Kombat X. כל החדשות שהוכרזו השבוע כבר כאן! 

אז אחרי שהוכרזה גרסת המובייל למשחק האקשן/מכות, Mortal Kombat X, שוחרר סרטון הדגמה למשך שתי דקות של אקשן אכזרי במשחק. בסרטון תוכלו לראות את סאב זירו, סקרופיון, ריידן, ועוד. גרסת המובייל תהיה חינמית, ותצא ל-IOS ואנדרואיד במקביל למשחק המקורי Mortal Kombt X שיצא למחשב ולקונסולות. ליותר פרטים על הגרסה, הכנסו לכאן. הנה לכם הסרטון:

מלבד החדשות על גרסת המובייל. נחשף סרטון חדש שמציג את 'משפחת קייג' (ג'וני, סוניה, וקאסי) מביניהם, הדמות המרכזית, ג'וני קייג', הוא גיבור הסרט והסדרה 'מורטל קומבט' שיצא בשנת 1995 לאקרנים, ומאז המשיך עם תפקידו גם בסרט השני, אך הסרט השני קיבל ביקורות רעות, ובכך לא היה המשך.

אם אתם רוצים להכיר את ג'וני קייג' ואת השאר, תוכלו לצפות בסרטון החדש הזה:

וורנר ברוס, אישרה היום שהגרסה של מורטל קומבט אקס לXbox 360, וPS3 נדחתה לקיץ. כנראה שאמזון בטוחה במילותיה, כאשר הציגה תמונה של גרסת הXbox 360 תהיה זמינה לרכישה ב30 ליוני. השמועה ש – Mortal Kombat X לא תגיע לדור הקודם ב -14 לאפריל, התחילה אתמול, כשהאתר TMAG.it חשף 2 תמונות, שבראשונה היא מציגה את הX360 והPS3 מגיעות ב14 לאפריל, ובשנייה, היא לא נוכחת. אלא רק הדור הנוכחי ולמחשב האישי.

Mortal Kombat X - Delayed - Gamepro

Mortal Kombat X, צפוי להשתחרר ב-14 לאפריל, ל -PS4, Xbox One, ולמחשב האישי. ל – Xbox 360, וPS3 הוא יגיע בעיכוב קל, בקיץ. 

[divider]

 

 

 

 

 

 

 

 

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אורי המגניב