Nvidia חושפת את Titan X: "כרטיס המסך המתקדם בעולם"

titanx NVIDIA

במהלך אירוע המפתחים בסן פרנסיקו חשפה אנבידיה את כרטיס המסך החדש שלה Titan X

חברת אנבידיה יכולה לסמן את כנס המפתחים השנה (Game Developers Conference 2015), כאחד המוצלחים שלה. אחרי שהכריזה שהיא נכנסת לתחום הקונסולות הנייחות לצד מיקרוסופט וסוני, עם קונסולת שילד חדשה (וחזקה), החברה חושפת גם כרטיס מסך חדש בשם Titan X, שלטענתה מדובר ב:

כרטיס המסך המתקדם בעולם

מנכ"ל החברה, JenHsun Huang, הגיח לפאנל אחר שעסק במנוע הפופולארי של חברת אפיק (Unreal Engine 4) ובאותו הפאנל הכריז על כרטיס המסך החדש.

מימין- מנכ"ל אנבידיה, משמאל- טים סוויני, נשיא חברת אפיק
מימין- מנכ"ל אנבידיה, משמאל- טים סוויני, נשיא חברת אפיק

אין כרגע הרבה מידע על הכרטיס מלבד זה שהוא מבוסס על המעבד מקסוול (Maxwell) החדש, בעל זיכרון פנימי (VRam) של 12GB ו 8 מיליארד טרנזיסטורים.

פרטים על מחיר הכרטיס ומידע יותר אינפורמטיבי יגיע בעוד כשבועיים (17-20 במארס) בכנס שמיועד כולו לכרטיסי מסך, GTC.

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
14 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הייתי מציע לכל חובבי שיטת השיווק של Nvidia לקחת צעד אחורה ולחשוב כמה אטרקטיביים היו כרטיסי המסך שזכו לשם Titan מאז שיצאה הסדרה.

ה-Titan המקורי החזיק מעט מאוד זמן לפני שיצא ה-GTX 780, כרטיס שנופל רק באחוזים בודדים מביצועי ה-Titan אך תג המחיר (כבר בעת היציאה) עמד על מחצית הסכום.

ממשיך דרכו של ה-Titan, הלא הוא ה-Titan Black נאלץ להיות כינור שני ל-GTX 780TI החזק ממנו הן בביצועים והן במחיר (גם כאן מדובר בקצת יותר ממחצית הסכום לטובת ה-780TI).

הצאצא השלישי לבית Titan, ה-Titan Z, כבר הפך כרטיס נישה, כזה ששווק לגיימרים על אף שנחיצותו הייתה בשוק המקצועי, כזה היכול לעמוד בתג המחיר המגוחך שהוצמד אליו. למעשה, בשל מהירויות השעון שהוקרבו בדגם זה לטובת זיכרון מפלצתי, ה-Titan Z מותאם פחות למשחקים מאביו ודודו (שבאופן פרדוקסלי עלו באותו זמן, ניחשתם נכון, כמחצית מה-Titan Z).

עכשיו אנו בהווה, בו לפני מספר חודשים יצאו ה-GTX 980 וה-970, ובעוד מספר חודשים נזכה ככל הנראה לקבל מענה מ-AMD. להווה הזה מנסה Nvidia לדחוף כרטיס בסדרה שהתקשתה להוכיח ביצועים התואמים את תג המחיר המופרז בעיני רבים, סלחו לי אם אני מעט ספקן בנוגע לנחיצות של ה-Titan X.

אל תבינו אותי לא נכון, אני חובב מושבע של חומרה רבת עוצמה, אך יש גבול לכל תעלול, יש להפעיל שיקול דעת (גם אם כסף אינו מהווה בעיה) ולבחור רכיבים אשר יספקו את הצרכים שלכם, לא של Nvidia…

אז אתה מציע לחכות ולקנות את הקודמים?

בחירת כרטיס מסך תלויה במספר גורמים, הצעתי היא לבחון כרטיסים על סמך ביצועים ביחס למחיר ולא על פי שיווק דורסני של חברה כזו או אחרת

זה הולך להיות מפלצת מטורפת!!!!
יש לי שני טיטאנים ואני חייב לדעת כמה זה יעלה

מענין אותי לדעת, איזה משחקים דורשים יותר משליש טיטאן?
ובמילים אחרות, למה יש לך 2 כרטיסים שעולים 6K שקלים לחתיכה?

אני תמיד חייב את החומרה הכי חזקה בשוק! כסף זה לא בעיה

לבריאות 🙂

??.!!!?

מה?? כרטיס חדש?? כמה יעלה?? אני מת לשדרג את הכרטיס שלי GTX550

6000 יש?

חחחחחחחחח
תעלה עוד עוד

כל הכבוד גיימפרו האתר הישראלי הראשון שמפרסם את החשיפה

מעניין כמה הוא עולה?

לא לבעלי ארנק צר -_-