Xbox Live ו-Playstation Network תחת מתקפת האקרים (עדכון: השרתים חזרו חלקית)

PSN and Xbox Live Taken Down for Christmas

זוכרים את חבורת המשועממים שניטרלו את שרתי ה-Playstaion Network ו-Xbox Live מוקדם יותר השנה, וגם גרמו לביטול טיסה של אחד מבכירי סוני? הם חזרו. 

אז לצערנו, חבורת הילדים (שיש לי המון ביטוים צבעוניים להגיד עליהם, אך אחסוך מכם) שמכנים את עצמם "Lizard Squad" חזרו לאחרונה והחלו במתקפה על שרתי האונליין של Xbox ושל Playstation.
כבר מספר שעות השרתים המצוינים למעלה תחת התקפת DDoS ׁׁ(ראשי תיבות של Distrbuted Denial of Service או בתרגום חופשי – התקפות למניעת שירות), את האחריות על ההתקפות לוקחת חבורת ה"האקרים" – ליזארד סקוואד, רק שהפעם, יש לליזארד סקוואד אויבים.

hack-attack

חבורה חדשה שנקראת The Finest, שהם ככל הנראה האקרים "על אמת" שכבר דאגו לפגוע בליזארד סקואד במספר דרכים, ובין היתר עובדים מנגד לליזארד סקוואד בנסיון "להחיות" את השרתים ואף הצליחו לעשות זאת מספר פעמים במהלך השעות האחרונות. למרות זאת כרגע עדיין השרתים של שני החברות אופליין.

להלן אחת מהדרכים של הפיינסט סקוואד לתקוף את הליזארד סקוואד:

סוני הודיעה שהיא מודעת לבעיות בשרתים ועובדת על מנת לטפל בבעיות ההתחברות והשרתים. מיקרוסופט הודיעה שהיא מודעת לבעיות ההתחברות ל-Xbox Live. ושהצוותים במיקרוסופט עובדים במרץ על מנת לטפל בבעיה. נמשיך לעדכן עם התפתחות הדברים. [divider] עדכון 1: לטענת הפיינסט סקאווד, חזרו שרתי ה-Xbox Live ושרתי Playstation בדרך חזרה:

נמשיך לעדכן אתכם במהלך השעות הקרובות עד סיום המערכה.

[divider]

עדכון 2:

החברים בליזארד סקוואד למדו מה זה האקרים, וכנראה שעכשיו יודעים להבדיל בין התקפות DDOS להאקינג אמיתי, The Finest העלו אתר לאוויר עם פרטי כל החברים בליזארד סקוואד: בפרטים ניתן למצוא: חשבון סקייפ, IP, כינויים, תמונות, כתובת מייל, תאריכי לידה, שם פרטי ושם משפחה, כתבות בית מפורטת, מספר פלאפון וטלפון, שם ההורים, שם האחים והאחיות (אפילו תמונות נכללות פה), חשבונות פייסבוק (שנמחקו לאחר דליפת המידע), IP של השכנים, דת וקולג'. הכתובת לאתר כאן. [divider] עדכון 3: גיבור חדש?  קים דוטקום, המייסד של Mega Upload ומאוחר יותר של MEGA החליט "לשחד" את חברי ליזארד סקוואד כדי שיפסיקו את ההתקפות עם קרדיט ב-MEGA, המון קרדיט במגה, מה שהוביל לסיום התקיפות. במשא ומתן בין הצדדים הוסכם שאם ליזארד סקוואד יתקיפו בשנית, הקרדיט יימחק מהמשתמש. להלן ההסכם: 

האם זוהי סופה של המערכה וקים הציל את קריסמס? נחכה להמשך היום ונדע בוודאות, נכון לעכשיו השרתים בחיים.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
25 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אבל גם אני לא מצליח להיכנס לPSN

גם אצלי עדיין לא עובד

גם אצלי עדיין לא עובד

חזר!!!!!!!!

לעקוב*

מי שרוצה לעכוב אחרי העידכונים של psn הנה המשתמש הטויטר המיוחד של סוני במיוחד בשביל תקלות: https://mobile.twitter.com/askplaystation

זה עדיין לא חזר ל PSN כבר הפסדנו תשלג ב GTAv

פשוט בושה

אני מקווה שזה יפסק בקרוב.

עדיין לא חזר ה-PSN.

לי חזר כבר אתמול אבל אני לא גר בארץ
עכשיו פועל רגיל

שחקני PC משפשפים ידיים עכשיו בהנאה -_-

לא ממש,כל אתמול לא יכלנו לשחק באטלפילד….

האקסבוקס חזר הPSN לא

נכון לעכשיו,לא הצלחתי להתחבר לpsn

אצלי עדין לא עובד

זאת כמעט בדיחה מה שהולך פה…

ההתקפה מאתמול וזה ממש לא כיף אני מנסה לדבר עם חברים בPARTY ואז הכול קורס

יש להם אג'נדה או משהו? או שבאמת אין להם סיבה?

טוב קראתי וזה באמת הם ..
אין להם אג׳נדה הם רק רוצים עוד עוקבים בטיוטר שלהם וב psn בקיצור ילדים חסרי חיים שמחפשים תשומת לב מילדים אחרים
חבל רק שסוני מקבלים פריצות כל שני וחמישי ולא שמים כבר צוות 24/7 שימנע את זה ויש להם את התקציב לזה

אם אני לא טועה פעם שעברה זה היה בחור בשם fame אומשהוא כזה שפרץ וליזרד רק גנבו לו את הקרדיט על הפריצה, הם כן הורידו את המנכל של סוני מטיסה עם האיום על הפצצה
בטוח שהפעם זה הם פרצו?

אכן, את פיימ תפסו, ואת הבחור שאיים על הפצצה בטיסה גם כן, אבל מסתבר שליזארד סקוואד חזרו לפעול, והפעם זה באמת הם. כי מטרת חייהם זה RT בטוויטר, הרי חברים אין להם וכנראה שגם לא יהיו והם יגורו במרתף של ההורים למשך כל חייהם ככה ש..כן

איזה מעצבן שזה קורה

יש לזה קשר לשרתים של באטלפילד שנפלו?

כן

25
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x