One Shot: מוד צלפים חדש מתווסף ל CoD: Advanced Warfare

Call-of-Duty-Advanced-Warfare-Logo

Call of Duty: Advaned Warfare זוכה לרענון במצבי המשחק במולטיפלייר עם מוד חדש שנקרא One Shot ובו תצטרכו להשתמש בכישורי הצליפה שלכם

One Shot, כמו שזה נשמע, הוא מוד משחק ל CoD: AW שמציב אותכם עם עוד 11 שחקנים כאשר לכולם יש נשק צלפים בלבד. לכל שחקן יש מד חיים מצומצם וכ-5 קלאסים שנוצרו במיוחד על ידי המפתחת שהוא יאלץ לבחור מתוכם. כל קלאס מכיל את נשק הצלפים MORS, צלף Bolt-Action לצד ערבוב של פרקים, סקור סטריקס ויכולות Exo, את הפרטים המלאים תוכלו לראות באתר הרשמי.

COD Advanced Warfare  One Shot

המפתחת חוגגת את יציאת המוד עם דאבל אקס פי במשך סוף השבוע (עד יום שני) אך ייתכן וזה יתארך עקב בעיות בשרתי סוני ומיקרוסופט. בסוף השבוע יצא לי לשחק מעט במוד החדש ולמען האמת הוא הפתיע לטובה, הוא זורם ומאתגר. הבעיה היחידה היא שאפשר לרוץ עם סכין במפה בלי שמישהו יוכל לעצור אותך, קצת חבל.

בשבוע שעבר קיבלנו טיזר בנוגע להרחבה הראשונה של המשחק שתכלול מצב זומבים לצד ההרחבה עצמה שנקראת Havoc והיא תצא בחודש הבא לבעלי Xbox ולאחר מכן לשאר פלטפורמות המשחק. תוכלו לרכוש את ה- Season Pass ב-50 דולר וליהנות מארבעת ההרחבות במחיר מוזל של כ-10 דולרים בהשוואה לקניית ההרחבות בנפרד.

מקור

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

היו צריכים להוסיף ISNIPE MODE

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x