מפתחת GTA V מסבירה על העברת הפרופיל מגרסה ישנה לחדשה

gta5-פרטים-חדשים

רוקסטאר אשרה מספר פרטים על הדמות והמשימות בתהליך העברה מגרסת PS3/X360 לאחת מן הגרסאות החדשות

לפני יותר משנה GTA V שוחרר לקונסולות ה-Xbox 360 ו-PlayStation 3 אחרי שנדחה, ועשרות מיליוני אנשים דהרו לקנות ולחוות את המשחק על הטכנולוגיה המיושנת הזו. מאז, זמן ארוך שרוקסטאר שתקה לגבי כל מה שקשור לגרסאות אחרות, מתקדמות יותר.

ב-E3 האחרון, אין צורך לספר, אך בכל זאת, הבלתי נמנע קרה והמשחק הוכרז בתערוכה של סוני לקונסולות PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי. לפני כחודש וחצי רוקסטאר שחררה סרטון לצד תאריכי היציאה של המשחק, לקונסולות ב-18 החודש, ולמחשב ב-27, ינואר 2015.

רוקסטאר אומרת שלגיימרים שחוזרים לשחק, כלומר, עוברים מקונסולת דור קודם לנוכחית או מחשב, יחכו המון הפתעות חדשות, אך מצד שני, תוכלו להעביר את הדמות והרכוש פעם אחת בלבד, כלומר, אם העברתם מ-Xbox 360 למחשב, לדוגמא, לא תוכלו להעביר שוב. התהליך מתאפשר על ידי שירות Rockstar Social Club. אלו שיעבירו את המשתמש לאחת מן הגרסאות החדשות ובכל זאת ימשיכו לשחק בגרסה הישנה, לא יראו התקדמותה של הדמות בגרסה החדשה.

תוכלו להעביר את הדמות פעם אחת בלבד. לאחר העברת הדמות ל-PS4, Xbox One, או מחשב, תוכלו לשחק איתו/איתה על ה-PS3 או Xbox 360, אך ההתקדמות שהדמות עושה לא תשותף בדמות שבגרסה החדשה.

נאמר מהסטודיו.

gta-upgrade-content

עבודות שנוצרו על ידי הקהילה גם הן יוכלו לעבור מהדור הקודם, התהליך יתמוך בהעברת עבודות שנוצרו בעזרת כלי היצירה של GTA Online, אך ישנם מספר פיצ'רים שלא יועברו, כמו טבלת המובילים.

כל העבודות שאתם, הקהילה, יצרתם בעזרת כלי היוצר של GTA Online יועברו לגרסאות החדשות כך שאתם ואחרים תוכלו להמשיך לשחק בהם גם בפלטפורמות החדשות. בכל מקרה, יש להבין שטבלת המובילים, תמונות, פלייליסטים, וסימניות אלו דברים יחודיים לפלטפורמה עליה אתם משחקים, ולכן לא יועברו יחדיו עם שאר הדברים.

הוסיפה רוקסטאר, שממשיכה להינות ממכירות גבוהות למשחק, שנה אחרי.

GTA V ישוחרר ב 18.11.14 לקונסולות הנוכחיות, וב-27.01.15 ל PC.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יפה רק חבל שעדיין לא שיחררו למחשב

גם לא שיחררו לקונסולות החדשות, עדיין.

משחררים החודש למחשב שנה הבאה