זה רשמי: GTA V נוחת בדור הנוכחי בנובמבר

GTA-V-תאריך-למחשב
חדשות טובות: גרסת הדור הנוכחי והמחשב מקבלות תאריכים. חדשות רעות: לרוע מזלם של שחקני המחשב, הם יאלצו לחכות מעט יותר

הגרסה המשופרת ל-Xbox One ו-PS4 ישוחררו בנובמבר 18 השנה. וגרסת המחשב תצא ב27 בינואר. החברה אומרת שהגרסה המשודרגת תכלול נשקים חדשים, רכבים חדשים, פעילויות חדשות וחיות בר חדשות בנוסף לשיפורים בצד הטכני. יתר על כן, הובטחו 100 שירי רדיו חדשים.

רוקסטאר גם מעלה את מגבלת השחקנים של GTA Online ל-30 שחקנים לגרסת ה-PS4/Xbox One, אין להם עדיין חדשות על מצב השודים שהובטח בהשקה ונעדר מאז, וגם הם לא מתחייבים כרגע לשחרר DLC למצב השחקן היחיד של המשחק.

GTA V יצא בספטמבר אשתקד לדור הקודם של הקונסולות. משחק הסינגל פלייר הארוך נתן לשחקנים לשחק עם 3 דמויות שונות: מייקל, חצי שודד בנקים חצי פנסיונר, העבריין העולה פרנקלין והפסיכופט טרוור. שלושתם מתארגנים יחדיו כדי לשדוד בנקים בגרסה מדומה של לוס אנג'לס (לוס סאנטוס) ובמדברים, חורשות וחופי הים שבסביבה.

עד כמה שהמשחק נראה טוב על הדור הקודם, הגרסה של הדור הנוכחי תראה יותר טוב וגם תצא למחשב. הגרסה הזאת הוכרזה בטריילר מפתיע במסיבת העיתונאים של סוני, והטריילר החדש שיצא ופרסם את תאריך השחרור הוצג כולו על ה-Playstation 4.

ב-E3 רוקסטאר במיטב המסורת שלה נתנה בעיקר לטריילרים לדבר. אבל לא לספק הרבה פרטים: ההודעה לעיתונות שפורסמה באותם ימים הבטיחה דברים כמו רינדור מרחקים גדולים יותר, טקסטורות חלקות יותר, תנועת רכבים צפופה יותר ורזולוציה משופרת ובנוסף חיי בר מגוונים יותר, שיפורי באפקטים של נזק ומזג אוויר וכל מני דברים חדשים לגלות.

GTA V הגיע עם מצב מולטיפלייר ששוחרר כמה שבועות לאחר מכן שנקרא Grand Theft Auto Online, שנתן לשחקנים לשתף פעולה או להתחרות עם שחקנים אחרים בפעולות עברייניות ברחבי המפה של GTA V, הרבה שחקנים העדיפו להשתמש במצב המולטיפלייר לדברים פחות אלימים כמו סרטוני פעלולי אופנועים וכדומה.

רוקסטאר אמרה בעבר שהתקדמות שצברתם באונליין יכולה להישמר ולהמשיך אתכם לגרסאות החדשות ככל הנראה דרך מערכת ה-Social Club של החברה.New-Gen Grand Theft Auto V Will Be Out In November, With More Stuff

במהלך השנה האחרונה רוקסטאר תמכה עם שחרורים באופן קבוע של חבילות שכללו משימות, נשקים, מכוניות וחליפות לדמויות במצב האונליין של המשחק. החברה פספסה את את הדדליין להשקת השודים שהיה מתוכנן לאביב השנה, אך התנצלה ועדיין מבטיחה לספק את מצב השודים, לא נמסר תאריך או חלון זמן.

בדצמבר 2013 החברה גם רמזה שמתוכננת גם הרחבה גדולה למצב השחקן היחיד של המשחק שעוד אמורה להגיע השנה, אבל רק הזמן יגלה לנו אם הרפתקאותם של שלושת המוסקטרים שלנו בסאן אנדריס תמשך גם שם. צוות האתר יבחן את הטריילר ששוחרר מספר פעמים, ואם יש שם חדשות מרעישות מחר תעלה לאתר כתבת ניתוח הטריילר. 

New-Gen Grand Theft Auto V Will Be Out In November, With More Stuff

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
17 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חברה מדהימה זו רוקסטאר. מוציאה משחקים מעולים עם עשרות שעות של תוכן, ולא כמו רוב המשחקים של היום שמציעים פחות מ- 20 שעות. באמת מדהים, מספיק היה אם רק היו מוציאים את המשחק לדור הבא עם גרפיקה משופרת, אבל גם התעקשו על תוכן נוסף! בגלל שהם כאלו חברה טובה אני אפילו סולח להם על רד דד דידמפשיין.

אני רק מקווה שאני לא אחזור בי ואקלל את אותם על פורט מחורבן למחשב…

אני לא מבין על מה אתם בוכים כנראה שההשקה המאוחרת יותר לPC זה בגלל שהם רוצים שהמשחק ירוץ חלק וללא בעיות, כי אם אני לא טועה רוקסטאר לא ממש מומחי PC.

ישששששששש עוד חודשיים לסוני4 !!!
תודה על הפרסום!

יש לכם טעות בכתבה, רשמתם רחבים במקום רכבים

תוקן.
תודה מארק

היחס הקר שהם נותנים לשחקני המחשב באמת מגוחך, וזה כבר לא קשור לכסף, גרסאת מחשב קיימת, אז אם היא קיימת אפשר לשווק אותה ברמה שווה ולא כאילו היא הברווז המכוער שבחבורה, משהו מסריח בהנהלה למעלה.

קןודם כל חדשות מעולות!
ואני שחקן PC שיודע שרוקסטאר לא תחזור שוב פעם על הפורט האומלל של גיטיאיי 4

לא יודע מה איתכם אבל הם עברו את הגבול לפני שבכלל הושקו הקונסולות החדשות הם עבדו על המחשב זה לא יכול להיות שקונסולות יקבלו קודם קודם המחשב הוא היה קודם ובכלל לא צריך להוציא לקונסולות החדשות, אני וחברים שלי בעקבות הדחיה נקים עצומה לעשות חרם על רוקסטאר, חברה זבל מושחתים שרוצים רק כסף אמן תיפלו. עם יצא בעוד 4 חודשים ps5 סתם בשביל הקטע הם היו דוחים את המחשב בלי לחשוב פעמיים.

מה אתה מתלונן, מי שיש חו קונסולת משחקים משלם כסף ומי שיש לו מחשב לרוב מוריד באופן לא חוקי . לכן סביר מאוד שהחברה תוציא את המשחק לפלטפורמה שמכניסה לה כסף .
מעניין כמה יעלה התענוג הזה .

בעולם בו אנחנו נמצאים, כל חברה רוצה רק כסף, רוקסטאר פשוט יודעת לעשות את זה.

חחחחחח רונן והחבורה שלו עושים חרם על חברת ענק שמכניסה יותר כסף מההורים שלהם פי 100……. אוי ואבוי מה הם יעשו??

פי 100 ?
חחחחחח
פי 5 מיליון

גם אני מתעצבן כוסאמא שלהם.חברים הזמינו לי את המשחק מאמזון לפני חודשיים עכשיו אצטרך לחכות עוד פאקינג 4 חודשים?
הם באמת חארות שהכל בשבילם זה כסף.
אבל עדיין הם יצרו את המשחק המושלם הזה אז אני אצטרך לסבול עוד קצת בשבילו.
עד שהוא יצא לפחות אני כנראה אקנה ציוולזישן 6 D:

אתם כפויי טובה רוקסטאר היו יכולים לא להוציא אותו בכלל למחשב כמו שהם עשו עם רד דד רדמפשיין כי הם יודעים שלפחות חצי יורידו אותו ומודרים יתחילו ל"השתולל" עליו המשחק עוד לא יצא למחשב וכבר יש לו מודים לפי דעתי זה מהלך אסטרטגי חכם ורוקסטאר מוציאה רק משחקים איכותיים לא כמו חרטאוישן ואי איי. שמשהו יביא לי משחק אחד שהוא לא טוב של רוקסטאר בשנים האחרונות וחוץ מזה אף אחד ממכם לא יודע מה הסיבה אולי הם פשוט רוצים למקסס את האיכות במחשב עד הסוף אז תפסיקו לקפוץ למסקנות

נ.ב אני זוכר שהייתה פה כתבה על מגזין של פלייסטיישן בנושא זומבים וג'י טי איי היה על הכריכה אין שום חדשות לגבי זה ?

בסוף הדבר היחיד שנרשם שם על זומבים וג'י טי איי היה השמועה שדיווחנו עליה כמה ימים מוקדם יותר, ככה שאין התקדמות בעניין

הבעיה לא ברוקסטאר. הבעיה שאנשים שקונים

אל תהיה תמים. רוקסטאר מכרה 36 מיליון עותקים רק על הדור הנוכחי. יש לי מחשב ואני רוצה את המשחק למחשב אבל מן הסתם זו חברה שרוצה להרוויח כסף והיא עשתה החלטה כלכלית נכונה שהוכיחה את עצמה.

17
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x