3.2 מליון אנשים משחקים בגורל מדי יום

Dd

דסטני אמנם קיבל מסביב לעולם קבלת פנים פושרת (וקצת פחות פושרת בביקורת שלנו) לאחר שבע שנים של פיתוח, אך זה לא מונע ממנו להצליח בגדול גם חודש אחרי ההשקה, המספרים – בכתבה. 

אז דסטני.. כבר לא יהיה משחק השנה, אבל האם הוא אחד הפופולריים של השנה? אפשר לכנות אותו כך ללא וויכוח, באנג'י חשפה בבלוג שלה אמש, שבדסטני משחקים ביום ממוצע של כ-3.2 מליון אנשים, כבר חודש ברצף מאז ההשקה. כדי להביא לנו קנה מידה מסוים, עוד ציינה באנג'י כי בחודש מאז היציאה היו יותר שחקנים במשחק מאשר היו ב-Halo 3 ו-Halo: Reach ביחד בתקופת זמן שווה. עוד נאמר כי זמן המשחק הממוצע של כל שחקן ביום הוא 3 שעות, גם בימות השבוע, עוד נאמר כי השחקן הממוצע משחק דסטני כ-1.8 פעמים ביום ושיחק עד כה כ-20.9 פעמים במשחק.
לשם השוואה נוספת, ב-World Of WarCraft – ענק ה-MMO משחקים כ-6.8 מליון שחקנים ביום.

המספרים האלו אכן מבשרים טובות לבאנג'י ולשחקנים, ויהיה מעניין לראות אם המספרים האלו יישמרו לאורך הזמן אליו שואפת באנג'י, תהיו בטוחים שנעדכן.


[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סתם מיליוני שחקנים שבויים של ההייפ. בורדרלנדס הרבה יותר טוב מדסטיני בכל היבט, במיוחד כשלוקחים בחשבון את הכמות המוגז… לא… המגוחכת לגמרי של כסף שהושקעה בפיתוח שלו. זה משחק לחובבי אפל, הרבה נצנצים ובלי תוכן.

חחח מישהו כאן שונא אפל?
זה משחק נחמד למי שאוהב היילו אבל ההייפ המטורף לא היה מוצדק אבל עדיין משחק FPS שונה מcod זה כיף

זה ממכר, בגלל זה הוא מצליח.
ולחשוב שהמספרים האלו יכלו לגדול ב-50% אם הוא היה יוצא למחשב.

המספרים יכלו לגדול אם הוא היה יוצא למחשב, כן. בחמישים אחוז? אני לא בטוח

חבל שזה המצב.
המשחק יפה ועם מערכת קרב נחמדה מאוד- וזהו. אין תוכן, אין עלילה, אין שטחי משחק, אין יצרתיות- אין כלום. אם אני רוצה משחק יריות טוב שנראה יפה אז אשחק בקרייסיס (ויש גם 'רב משתתפים). אני מרגיש שרימו אותי.
השחקנים נותנים, למעשה, לבאנג'י/אקטיוויזיאון אישור לכך שהתחבולה שהם עשו יכולה לעבור בשקט.

אחד המשחקים הכיפים והממכרים !
למרות שאין לא ממש עלילה ואני לא אוהב משחקים ללא עלילה המשחק הזה ממש כפי ובאמת הממוצע שלי הוא 3-4 שעות ביום