גייסמקום 2014: כל מה שאתם צרכים לדעת

gc2014-main

גיימסקום. האח הקטן והאירופאי של E3, מתרחשת כמדי שנה בקלן בגרמניה, בניגוד ל-E3 גיימסקום פתוחה לציבור הרחב. לכן כמדי שנה זורמים לתערוכה כ-300 אלף איש מרחבי העולם. המסדרונות של מרכז הקולמס (מרכז הירידים והכנסים של קלן) צפופים באנשים שדורשים לשחק במשחקים שמייצגים את העתיד של התעשייה. השנה הכנס צפוי להיות גדול במיוחד ובעל הפתעות, מאחר ומדובר בכנס הגיימסקום הראשון מאז השקת הדור הנוכחי. הנה כל מה שאתם צרכים לדעת.

גיימסקום נערכת כמדי שנה בקלן, גרמניה מאז 2009. היא נחשבת לתערוכת המשחקים הכי גדולה באירופה, עם 340 אלף מבקרים בשנה שעברה, כ-6000 עיתונאים מכל העולם מסקרים אותה ולמעלה מ-600 מציגים מ-88 מדינות שונות משתתפות בה. בדרך כלל נערכת באמצע-סוף אוגוסט, השנה היא תתרחש בין ה-13 ל-17 באוגוסט.

למרות הנתונים המעניקים לה את התואר תערוכת המשחקים השנייה הגדולה בעולם, גיימסקום היא עדיין לא E3 מבחינת התוכן שלה. (והיא גם בשעות הרבה יותר נוחות) יותר מ-50 אחוז מהמציגים אינם קשורים ישירות לתעשיית המשחקים, ואין הרבה הכרזות גדולות. אך למרות זאת גיימסקום ידועה בזכות מספר אירועים גדולים שנערכו בה, כמו למשל טורניר הדוטא 2 הבינלאומי שהעניק את הפרס הכי גבוה אי פעם באירוע ספורט אלקטורני.

אבל השנה, אולי זה ישתנה: השנה  גם מיקרוסופט וסוני הבטיחו לנו שלל הפתעות שהם יכריזו בגיימסקום, ולמרות שהרוב כנראה יהיה משחקים שהוכרזו אבל נשכחו עם הזמן. זה שינוי מרענן. מיקרוסופט לדוגמה תשדר לראשונה את מסיבת העיתונאים שלה מגרמניה, בשונה משנים קודמות. בהן ערכה מסיבת עיתונאים מצומצמת ללא שידור חי.

כבר היום אקטיויז'ן תחשוף את המולטיפלייר של Call Of Duty Advanced Warfare שכולל גם אפשרות להיות אל הים. מחר מיקרוסופט וסוני צפויות לשדר את מסיבות העיתונאים שלהם וביום רביעי EA תארח את מסיבת העיתונאים האחרונה לגיימסקום. ולאחר מכן, אנחנו נקבל זרמים של חדשות מרחבי העולם.

בנוסף, משחקים רבים שנחשפו ב-E3 צפויים לחשוף משחקיות ראשונה, כמו למשל Dead Island 2. לצד מידע חדש על משחקים חדשים שנדחו מעבר ל-2014: Battlefield Hardline צפוי להראות לראשונה קטעים מהסינגל, Assassins Creed Rogue שנחשף רק לפני שבוע צפוי לחשוף משחקיות, אולי לא דמו מלא, אבל טריילר קטן לא יזיק. מן הסתם, יחשפו גם משחקים חדשים, למשל המשחק הבא של Bioware.

להלן לוח השידורים, כולל לינקים לכל שידור, זמנים בשעון ישראל ומשחקים בולטים שיופיעו בשידורי IGN, הרשימה תתעדכן אז מומלץ להוסיף דף זה למעודפים בלחיצה על Ctrl+D:

יום שני (11/8)

אירוע חשיפת המולטיפלייר של COD:AW בשעה 8 בערב באתרים: IGN, COD,Youtube

יום שלישי (12/8)

מסיבת עיתונאים – מיקרוסופט. בשעה 3 בצהוריים. באתרים: IGN, Twitch, Xbox

מסיבת עיתונאים – סוני. בשעה 8 בערב. באתרים: IGN, Sony

יום רביעי (13/8)

מסיבת עיתונאים – EA. בשעה 11 בבוקר. באתרים: EA, IGN

יום חמישי (14/8)

שידור רציף – דמואים, ראיונות וטריילרים בין השעות 4 אחה"צ עד 7:40 בערב באתר IGN.

משחקים בולטים: The Witcher 3, Assassin's Creed Unity, Assassin's Creed Rogue, Alien Isolation,  Far Cry 4, Dying Light, Call Of Duty

יום שישי (15/8)

שידור רציף – דמואים, ראיונות וטריילרים בין השעות 4 אחה"צ עד 7:20 בערב באתר IGN.

משחקים בולטים: Fifa, Hellraid, Civilization, Evolve

יום שבת (16/8)

שידור רציף – דמואים, ראיונות וטריילרים בין השעות 4 אחה"צ עד 6:30 בערב באתר IGN.

משחקים בולטים: Project Cars, Downgate.

הרשימה תתעדכן בהתאם לשינויים שיתפרסמו באתרים המיועדים לכל אירוע. לוח הזמנים עשוי להשתנות ללא הודעה מוקדמת ובמהלך שידור.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חחחחח אני עדיין בכתבה היא ממש עוזרת תודה D:

אני מת על הכתבה ואני לוקח ממנה את השידורים החיים אבל מה עם יוביסופט?

איפה אפשר לראות בלייב?

יש לך קישורים מצוינים בכתבה עצמה(IGN לדוגמה)

כתבה מצויינת, נהנתי לקרוא!