מחממים מנועים עם Call of Duty: Advanced Warfare

COD Advanced Warfare  new engine detailed

פרטים חדשים על המנוע הגרפי החדש של קול אוף דיוטי הבא וגם על הטכנולוגיות החדשות שיקחו את הסדרה צעד אחד גדול קדימה

אין ספק שקול אוף דיוטי הבא הוא משחק שאפתני. קשה להגיד את זה על כל כותר חדש בסדרה, טרם השקתו, אבל, הפעם כשמדובר בחברה שזה לה משחק מלא ראשון בסדרה, היא מכוונת גבוה כי היא גם צריכה להוכיח שהיא ראויה, ובעיקר להוכיח שהיא עומדת בהבטחה של שינוי/רענון של הפורמולה. Sledgehammer, אולפן שמכיל רבים מהאנשים שיצרו את Dead Space הראשון והכי טוב בסדרה, משוכנע שאחד הדברים שהאנשים יכולים ומסוגלים לספק הפעם הוא קוהרנטי, חדשני, טכנולוגי, ובעל עלילה משמעותית.

אנימציה, אודיו, ופוטוריאליזם (?)

למשל, יש למשחק מערכת אנימציה חדשה לפרצופים, המופעלת על ידי הטכנולוגיה והטכניקות שישמשו ליצירתו הבאה של ג'יימס קמרון, אווטאר 2. יש גן מערכת חדשה של עיצוב אודיו, שמטרתה לשחזר לא רק את הסאונד של כלי הנשק, אלא גם להצליח להעביר באמצעותה תחושות משדה הקרב, שלא ראינו (במקרה הזה, שמענו) מעולם.

ויזואלית, החברה לא חוששת להשתמש במונחי פוטו-ריאליזם, הודות לשילוב של טכנולוגיה חדשה שלה, שיודעת לתרגם שפע של נתונים שמקורם מן העולם האמיתי, וליישם אותם במשחק (הבטחה דומה קיבלנו ב Get Even).

2.jpg
זה לא צילום מקיבוץ העוגן, זו תמונה שלקוחה לכאורה מתוך המשחק

מנוע, אתה חדש או משופץ?

אחת ההבטחות החוזרות ונשנות במשחקי קול אוף דיוטי האחרונים, היתה מנוע חדש לדור הבא. זה לא באמת נכון, או מדויק, כי משחקי קול אוף דיוטי עדיין מפותחים על בסיס של מנוע גרפי בן כמה שנים טובות (ורבות), שעובר מדי שנה שיפוצים והתאמות.

במהדורת חודש מאי של GameInformer, סלאדג'האמר הצהירו כי ל Call of Duty: Advanced Warfare יש מנוע חדש לגמרי, אבל שוב נשאלת השאלה: מה זה באמת אומר?  במהדורה החדשה של מגזין Edge, מייקל קונדרי, סמנכ"ל תפעול ופיתוח בחברה, הבהיר מה הוא המנוע ואיך כל זה עובד.

קונדרי טוען כי צוות הפיתוח בנה את רוב המנוע מאפס. חלק מהקווים של מנוע Call of Duty הישן (המנועים מבוססים על מנוע Quake) עדיין קיימים, אבל רובו בנוי מחדש והמנוע הישן הוא כמעט בלתי ניתן לזיהוי.

יש לנו רינדור חדש, אנימציה חדשה, פיסיקה ומערכות אודיו חדשות

משתמע מכך שכנראה זה לא מנוע חדש לגמרי, אך עדיין צפוי להיות שונה בהרבה מהקודמים לו . רבים מההיבטים של המנוע החדש נבנו מאפס וזה אומר שהמשחק עשוי להביא לתחושה שונה בהרבה ממה שהכרנו בסדרה.

6.jpg  

7.jpg

בתערוכת E3 2014 יוצג המשחק, וההבטחה הגדולה של המפתחת כי הסדרה הולכת (סוף סוף) לכיוונים טכנולוגיים שטרם נראו, מראה שיש פה גם מהלך די נועז מצד סלאדג'האמר, שכן, היא זורקת את השורשים של מכניקת הליבה של הסדרה, ומהמרת על נוסחה חדשה ומשופרת. יצליח לה?

מקור

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בולשיט

נשמע מבטיח נחיה ונראה… מהבלק אופס 1 לא קניתי משחקים של הסידרה כי היא פשוט אכזבה ברמות… נקווה שהחידושים יבואו לנו משחק ברמה טובה

למקרה שאתה לא יודע "העולם התקדם" תראה את גוסט ביוטיוב ואז תחשוב שוב….

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x