The Order: 1886 מקבל תאריך יציאה חדש וגרסאות אספנים

14364783346_d53a05f89d_o

תאריך היציאה החדש של The Order: 1886 הוכרז: תכינו יומנים (וארנקים) מפני שהמסדר ינחת ב-20 בפברואר, 2015. בנוסף, סוני חושפת מהדורות אספנים של המשחק.

השמועה ש"המסדר" נדחה לתחילת 2015 התבררה כנכונה , אך סוני ורדי אט דאוון (Ready at Dawn) כבר מכריזות על תאריך יציאה חדש: ה-20 בפברואר. למי שלא ידוע, שנה שעברה, באותו תאריך בדיוק, סוני חשפה לעולם את הפלייסטיישן 4.

"המסדר: 1886" נחשף במהלך תערוכת E3 של שנה שעברה ומאז הלהיב לא מעט אנשים באמצעות גרפיקה מרשימה ורעיון מעניין. סרטון המשחקיות הראשון של המשחק היה מלווה בביקורות מעורבות בשל המראה של המשחקיות, אשר הזכירה משחק יריות סטנדרטי, עם סופר-רובים ואנשי-זאב. נראה שרדי אט דאוון לקחו זאת לתשומת ליבם, ובזמן שנותר עד לתאריך החדש ניתן להסיק שהם יעבדו קשה מאוד על המשחקיות. למי שלא יודע, רדי אט דאוון היא החברה שאחראית לכותרים עטורי השבחים, כולם ל-PSP; "אל המלחמה: שרשראות האולימפוס" (God of War: Chains of Olympus; משחק ה-PSP בעל ממוצע הביקורות הגבוה ביותר – 91), "אל המלחמה: רוח הרפאים של ספרטה" (God of War: Ghost of Sparta; ממוצע 86) ו"דקסטר" (Dexter; ממוצע 85).

בנוסף, סוני חשפה את מהדורות האספנים של המשחק; יש שלוש מהן – המהדורה האירופאית, המהדורה הצפון-אמריקנית, והמהדורה צפון-אמריקנית – גרסת פרמיום.

כל אחת מהערכות מתהדרת בתוכן דיגיטלי הנקרא "ארסנל של אביר" (Knight's Arsenal) וסרטונים המציגים את הצוות עובד על המשחק, בזמן שלגרסאות האמריקניות יהיו גם פסלונים שמבוססים על המשחק (כמו בכל מהדורת אספנים של משחק, בזמן האחרון) וסטיקרים. המהדורה האירופאית תבוא עם בונוסים לסינגל-פלייר בצורת נשקים ובגדים, כרטיסי ברכה עם איורים של המשחק, הפסקול ופאצ'ים למעילים.

14201327890_5b5dc2d583_o

The Order: 1886 יחכה לנו על קונסולות הפלייסטיישן 4 ב-20 בפברואר שנה הבאה, ויכיל רק מצב סינגל-פלייר. מוכנים לקרוע את התחת של המפלצות המאיימות על שלום העולם בתור אבירי השולחן העגול?

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הולך להיות משחק גדול
מחכה לזה כבר בנרות

אני דואג שהמשחק יהיה יותר מדי ג'נרי, אבל fuck it – למשחק יש מפתחת מעולה עם ניסיון לא קטן במשחקים.