פוטוריאליזם במשחק יריות מגוף ראשון לדור הבא

 get-even-משחק-יריות-גרפיקה

Get Even הוא משחק יריות בגוף ראשון (FPS) לדור הבא שהגרפיקה בו מבוססת על סריקת אלמנטים ועצמים מהעולם האמיתי, והבטחה למשחק פוטוריאליסטי

בחודש יולי השנה, הכריז מנכ"ל חברת  Epic כי תוך 10 שנים לא תוכלו להבדיל בין גרפיקה של משחקים למציאות. כלומר, המשחקים יהיו כל-כך מציאותיים שנחשוב שמדובר בעולם האמיתי. עדיין לא עברו 10 שנים אבל חברת הפיתוח The Farm 51 שעומדת מאחורי המשחק Deadfall Adventures מצהירה כי משחק היריות הבא שלה יהיה קרוב לגרפיקה פוטוריאליסטית. החברה שחררה תמונות ראשונות ודי מבטיחות של הפרויקט הבא שלה, שהוא משחק יריות בגוף ראשון לדור הבא בשם Get Even. צוות הפיתוח של המשחק הזה הצהיר כי המטרה של המפתחים היא לא לייצר גרפיקה בצורה המסורתית של ענקים בתעשייה , אלא  להסתמך על טכנולוגיית פוטוריאליזם אמיתית שנתמכת על ידי סריקות 3D של מיקומים ודמויות אמיתיים, ופועלת בטכנולוגיה החדשנית של הסטודיו בשיתוף פעולה עם מוסדות מחקר ומומחים חיצוניים.

פוטוריאליסטי-get-even-executionget-even-junkie גרפיקה-יפה-get-even

החברה עוד מבטיחה גישה רעננה במשחק שלה, שינסה להסיר את הגבול בין הקמפיין למצב יחיד לבין מצב מרובה משתתפים , על ידי יצירת שילוב ייחודי שבו שחקנים אחרים יכולים להצטרף למשחק בכל עת (הממ.. זכור לי משהו דומה ב Demon's Souls) וינסו להרתיע שחקנים אחרים מלהגיע למטרות.

לטענת המפתחים, רצונם הוא לא להתמודד עם הענקים בשוק משחקי היריות  בגוף הראשון (BF4/CoD), אלא כדי להראות שהז'אנר עדיין יכול להציע משהו טרי. אנחנו נמשיך לעקוב אחר המשחק המסקרן הזה שמתוכנן לשחרור ב 2015, עבור פלייסטיישן 4, Xbox  One וגם  PC.

באופן אישי, אני נגד הנהירה הזאת לעבר הפוטוריאליזם כי ביום שזה יקרה, משחקי מחשב יאבדו את אחד האלמנטים הכי חשובים, היצירתיות הויזואלית. בשביל פוטוריאליזם יש את הקולנוע והקו הדק בין מציאות למשחקי מחשב כדאי שיישמר. חושבים כמוני?

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

גרפיקה פוטוריאליסטית לא בהכרח תהרוס. דמיין לך עולם פנטזיה שבו דרקונים מעופפים על רקע סריקה ב3D של מדבריות גובי או אורקים בביצות הגדולות של פלורידה. יש בזה צדה חיובי בו נחשף לנופים יפים של הפלנטה מוטמעים בתוך המשחק.

אין סוף לדמיון 🙂
נחכה לאיזה גיימפליי מהמשחק שבכתבה

לא הבנתי מה ההתלהבות, יש משחקים בשוק שנראים טוב יותר ויותר ריאליסטים.

סתם דוגמא BF4 יש תמונות מהמשחק שנראות הרבה יותר טוב מהתמונות כאן.

זה נכון אבל קח בחשבון שפוטוריאליזם הוא לא בהכרח יפה יותר. כלומר, אם תרד לרחוב ותתחיל לטייל ולהביט בסביבה, "טיול אחר" ברחובות משחק כמו WatchDogs למשל, ייראה יפה יותר. לא נפלנו כאן מהכסא למראה התמונות הנ"ל

התמונה הראשונה עם המצלמת וידאו קטלנית!

נראה טוב…

6
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x