Call of Duty: Advanced Warfare יוצג ב E3 2014

call_of_duty_advanced_warfare_E3

בחודש הבא מבטיחה סלאדג'האמר להציג את הכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי בתערוכת הגיימינג E3

זוכרים את ההבטחות משנה שעברה על משחק קול אוף דיוטי של הדור הבא שהבטיח מנוע "חדש" ומשופר, בשם CoD: Ghosts ? גם השנה יש הבטחות דומות, ויש גם את קווין ספייסי וסרטון חשיפה לא רע בכלל, ואם גוסטס זכה לחשיפה גדולה ועכונים לצד החגיגות הטרום-השקה של קונסולת האקסבוקס וואן, השנה החברה מתכננת להציג את המשחק בתערוכת הגיימינג הגדולה בעולם, E3 2014.

חברת סלאדג'האמר פרסמה באתר הרשמי שלה מכתב למעריצים, חתום על ידי מנהליה, ובו הכנה לקראת מצגת שתערוך החברה בתערוכה למשחק Call of Duty: Advanced Warfare , וזה יקרה בעוד כשלושה שבועות:

קשה להאמין שעברו כמעט שלוש שנים מאז שהתחלנו לעבוד על Call of Duty: Advanced Warfare , והפעם האחרונה שהיינו ב-E3 היתה כשהיינו שותפים ל MW3 ….במהלך התערוכה נפגין את הפרויקט השאפתני ביותר שאי פעם עבדנו עליו. 

 

'קול אוף דיוטי: לוחמה מתקדמת' שמוגדר כעידן החדש של הסדרה,  הוכרז רשמית בתחילת החודש, בדיוק כמו שחשבתי, ואחרי שאקטיוויז'ן נכנעה ללחצי ההדלפות ברשת.

סרטון החשיפה נראה טוב, אך שונה מכל מה שראינו עד היום בסדרה (חיילי עתיד, חליפות שריון, אופנועים מרחפים ועוד), וגם אם הקמפיין יהיה השנה מוצלח, רובו המוחץ של קהל הגיימרים מתעניין בעיקר בדבר אחד, המולטיפלייר.

אבל, ספק רב אם נקבל טעימה מהמולטי בתערוכה, כי באופן מסורתי החברה חושפת את טריילר המולטיפלייר הרשמי בחודש אוגוסט.

[divider]


כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות