“Call of Duty: Advanced Warfare” זה קול אוף דיוטי הבא?

COD_AW

השמועה שלפניכם מוגבלת לסופשבוע הקרוב בלבד. ביום ראשון, 4.5.2014 כולנו נדע איך קוראים לכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי, עד אז, יש לנו שני סימנים כי הוא עשוי לקבל את השם “Call of Duty: Advanced Warfare”

לכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי נותרו 3 ימים בדיוק להמשיך ולהחזיק בשם הזמני Call of Duty 2014, או בתואר, “העידן החדש” של קול אוף דיוטי. סימנים משני מקומות, מעלים סברה כי הכותר הבא בסדרה ייקרא Call of Duty: Advanced Warfare.

על מנת לרענן לכם קצת את הזיכרון, נחזור בדיוק חודשיים אחורה, כשדיווחנו על סרטון מידע חדש של משתמש היוטיוב Drift0r, ההוא שחשף בשנה שעברה כי המשחק הבא בסדרה ייקרא “Ghosts“. באותו סרטון הוא נידב לא מעט פרטים כלליים על המידע אליו נחשף, אך נקט בזהירות מסויימת, כי בכל זאת, לטענתו, הוא ראה (לכאורה) את הכותר הבא בסדרה בפעולה, כשלדעתו מדובר ב 4 Modern Warfare.

CoD: AW?

אחרי שראינו הלילה את התמונה שמבשרת על החשיפה ביום ראשון, כבר אפשר לראות ש Drift0r צדק בנוגע לגשר הזהב שנמצא ברקע של אותה תמונה. פרט אחר ודי שולי באותו סרטון, מקבל עכשיו קצת יותר משמעות: אם תעברו בסרטון ההוא לדקה 03:00 בסרטון, הוא תיאר את הנשק המעט עתידני, שהזכיר לו נשקים מטייטנפול, והזכיר שעל הנשק היה משהו שנראה כמו לוגו שמורכב מהאותיות “AW”.

בעמוד הגוגל+ של קול אוף דיוטי, הועלתה תמונת נושא חדשה, שכבר ראינו, אך אם תנסו לשמור את התמונה, תגלו שהיא נושאת את השם  “COD_AW_Google_Header”:

call of duty AW

על פי mp1st, חברת אקטיוויז’ן מחזיקה בזכויות לשם המסחרי “Advanced Warfare”, עוד מחודש מאי, 2010.

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סלמתק אתה יא סימון