"upgrade-insecure-requests" env=HTTPS כותרת שלי תכנים בדף

Call of Duty 2014 יפותח ע”י חברת Sledgehammer

call-of-duty-modern-warfare-2014

חברת אקטיוויז’ן מכריזה כי מעתה 3 חברות פיתוח יעבדו על סדרת קול אוף דיוטי, כך שמשך זמן הפיתוח לכל כותר יתארך בשנה. Sledgehammer , חברה שמעולם לא פיתחה משחק אחד מלא, תפתח את הכותר הבא שישוחרר בסוף השנה

זוכרים את Modern Warfare 3? אחד המשחקים הגרועים בהיסטוריה של סדרת קול אוף דיוטי, שהשנה קיבל יריב עקשן שמנסה לקחת לו את התואר, מחזיר לקדמת הבמה את אחת החברות שהיתה אחראית לשחרורו: Sledgehammer שסייעה בזמנו לאינפיניטי וורד לסיים את MW3.

אריק הירשברג, מנכ”ל חברת אקטיוויז’ן (הפצה), הודיע במהלך שיחה עם משקיעי החברה כי חברת פיתוח נוספת מצטרפת לרוטציית הפיתוח של סדרת קול אוף דיוטי, Sledgehammer שתשחרר השנה את הכותר הבא בסדרה. סלדג’האמר תצטרף ל Treyarch (בלאק אופס) ו Infinity Ward כמפתחת ראשית. להזכירכם, היא מעולם לא פיתחה משחק מלא.

[השינוי] ייתן למעצבים שלנו יותר זמן לפתח כותרים יצירתיים וחדשניים…זה גם יתן יוצרי התוכן שלנו יותר זמן להתמקד ב DLC ומיקרו-DLC ש… הפכו להדמנות משמעותית להגדלת שולי הרווח הגבוה.

הירשברג הוסיף ושיבח את הכשרון של האנשים בחברת סלדג’האמר, אשר נוסדה בשנת 2009:

הם כבר הוכיחו את מיומנותם ב Call of Duty: Modern Warfare 3 . הם הבחירה המושלמת לתמוך בגישה החדשה שלנו ולהביא רעיונות ויצירתיות רעננים לזיכיון הגדול הזה ולהעלות את הרף למשחקי הדור הבא.

סלדג’האמר?

שיתוף הפעולה הראשון של חברת סלדג’האמר עם אקטוויז’ן היה בשנת 2009 כשהראשונה הציעה למפיצה הגדולה לתת לה הזדמנות ולפתח דמו בן 15 דקות למשחק יריות מגוף שלישי (דד ספייס סטייל) בעולם של קול אוף דיוטי, מין ספין-אוף לסדרה. אקטיוויז’ן הסכימה ונתנה לה אור ירוק, רק שבאותה תקופה (MW2), החל המאבק המשפטי בינה לבין Infinity Ward , הסטודיו מאחורי זיכיון Modern Warfare ,ומייסדיה ג’ייסון ווסט ווינס זאמפלה, כשהשניים עוזבים את החברה ומקימים את חברת ריספאון, כדי שיוכלו להביא לנו במרץ משחק בשם Titanfall.

אקטיוויז’ן שראתה איך יותר ממחצית הצוות העתידי שיעבוד על MW3 נעלם לטובת ריספאון, החליטה להציע ל Sledgehammer הצעה שהיא ידעה שלא תוכל לסרב לה: להפסיק לעבוד על הפרויקט TPS שלה, ולהיות האולפן המשני שיעבוד על מודרן וורפר 3, וכך הגיע אלינו המשחק השבור Call of Duty: Modern Warfare 3, כשהלוגו של שתי החברות מתנוסס על עטיפת המשחק. ולחשוב שכמעט דרסתי אשה זקנה בשביל להספיק לקבל את הפוסטר למשחק, שמגולגל לו ומעלה אבק איפשהו…

מקור: פוליגון