Titanfall קטף מעל 60 פרסים בתערוכת E3 2013

חברת Respawn מתגאה בפרסים ובתארים שקיבלה בתערוכת E3 האחרונה, באמצעות סרטון שהעלתה לרשת. מה חושבים הגיימרים והעיתונאים על המשחק?

למרות שבישראל, יש לי הרגשה שאין כל-כך התרגשות ממשחק הבכורה של יוצריה המקוריים של סדרת קול אוף דיוטי, העסק הזה בחו"ל, הוא סיפור אחר לגמרי.

Titanfall, נחשף רשמית בתערוכת E3 בחודש שעבר, ומאז, יצר באזז רציני והיווה שיחת היום בקרב העיתונאים בתערוכה שדאגו להעניק לו פרסים במספר קטגוריות ראשיות.בסרטון למעלה, תוכלו להתרשם מהתגובות הנלהבות של הגיימרים והעיתונאים בתערוכה שזכו להצצה ולהתנסות במשחק Titanfall

TITANFALL-E3-HAIRCUT

המגזין המכובד Gameinformer, למשל,  בחר במשחק Titanfall כמשחק המולטיפלייר הטוב ביותר בתערוכת E3, למרות מצגות המולטיפלייר המרשימות של באטלפילד 4. המגזין העניק למשחק עוד שלושה פרסים חשובים "Best In Show" , "Best Multiplatform Game" , וגם משחק היריות הטוב ביותר בתערוכה – "Best Shooter".

TITANFALL-E3-WINNER

Titanfall שבר גם שיא מועמדויות -6 קטגוריות, בתחרות ה-GCAs, תחרות מכובדת ביותר בענף ומורכבת מבחירה של 30 המגזינים והאתרים הגדולים באמריקה, כמו גיימספוט, קוטאקו, ג'ויסטיק, IGN ועוד, למשחקים שעשו את תערוכת E3.

המשחק לקח את המקום הראשון בכל ששת הקטגוריות. שיא היסטורי למשחק אחד.

titanfall game critics awards WINNER

בחודש שעברה, הודיעה החברה שהמשחק לא יושק עם DLC ביום הראשון ולא יכיל מערכת מיקרו תשלומים, להבדיל מאקטיויזן, למרות שמדובר בהפצה של EA.

את דעתי על המשחק, בהתייחס לכל המידע ששחררה ריספאון, תוכלו לקרוא כאן.

משחק אחר בז'אנר אחר לגמרי, שגם ראוי לציון, הוא The Witcher 3: Wild Hunt שקטף 49 פרסים בתערוכת E3 ממגזינים ואתרי גיימינג ברחבי העולם.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

זוז הצידה, קול אוף דיוטי. שחקן חדש הגיע לזירה.

הבעיה היא שמרוב רעש וצלצולים שיווקיים
טיטאנפול נשאר בצל

אוליי עדיף ככה, כדי שלא נפתח ציפיות גבוהות מדי למשחק. בדרך כלל, כאשר הציפיות גבוהות, האכזבות קשות, כמובן שעדיין צריך להתחשב שזה משחק מאנשים שעדיין לא אכזבו אותנו.

יש מספיק זמן עד שהמשחק ישוחרר
אחרי כל ההשקות הגדולות

משחק אם משקייות מדהימה זורמת וחופשית… זה כמו BF+MW ביחד

מסכים 🙂