שמועה: בבאטלפילד הבא תהיו שוטרים

באטלפילד משטרה

לשחק משחק Shooter עם שוטרים בסדרת באטלפילד? זו השמועה החמה האחרונה

האתר פוליגון מדווח כי מפתחים שפוטרו מחברת Ghost Games הועברו לחברת Visceral Games בכדי לסייע לה להתקדם עם פיתוח של משחק באטלפילד חדש לשנה הקרובה, שיהווה ספין-אוף לסדרה ויעסוק במשטרה (?!), תחת שם הקוד- הוואנה (Havana). הדיווח הקודם העלה כי החברה צפויה להשיק כותר חדש בסתיו 2014, כנראה משחק חדש בסדרת באטלפילד.

Ghost Games שאחראית על ניד פור ספיד האחרון (Rival) עסוקה גם בפיתוח משחק המירוצים הבא בסדרה, ולחברה אין נסיון רב עם משחקי יריות, אבל (מרדפי) שוטרים, זה כבר סיפור אחר..

need-for-speed-rivals-2

למרות שאין כרגע מידע ממשי אלא ספקולציות בנוגע למשחק באטלפילד הבא, סיכוי סביר שמשחק כזה אכן יגיע. הזיכיון הטוב האחרון שהכיל שוטרים במדים היה SWAT, אבל חוץ מזה, השוטרים במשחקי מחשב הם החלק הקבוע של הצד השני, זה שבורחים ממנו, זה שלא רוצים להיות, ובעיקר זה שמתעללים בו.

למה כל הסיפור הזה, בהנחה שהוא נכון,  מזכיר לנו את הסקין זאב של קול אוף דיוטי Ghosts?

[קרדיט תמונה mp1st]

[divider]

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

רק להגנתי אני רוצה לומר שלא התעללתי בשוטרים; הם פשוט התגרו בי, אז הבהרתי להם בנימוס (עם אגרוף) שיעזבו אותי במנוחה. לא עזבו, אז, בנימוס כמובן, חתכתי את האחד וחוררתי את האחר… ובעטתי בהם… כמה שעות… ו…

בסדר, אני מודה, התעללתי בהם… בואו תעצרו אותי ואת חבריי לפשע: סכין, מקלע ומכונית ספורט (שאיתה דרסתי את גופות השוטרים כשברחתי מהשאר… לא עוזר לתיק שלי…).

גדול אתה אילן 🙂

לא!!!!!!!!!!!!!!! המשחק הזה זה משחק צבאי! לא שוטרים וגנבים, מקווה שזה שקר

חחחחח ילד.
תשחק ARMA תבין מה זה משחק צבאי.
BF זה אקשן יריות נטו, ולא משנה את מי תשחק.

ARMA זה יותר סימולצית קרב