שמועה: Visceral תשיק כותר חדש של באטלפילד עוד השנה

Visceral-Games-Launching-New-Game-in-Fall-2014-Might-Be-Battlefield

דיווח חדש מעלה כי חברת הפיתוח Visceral Games צפויה להשיק כותר חדש בסתיו 2014, כנראה משחק חדש בסדרת באטלפילד

כשחברת EA חתמה על הסכם עם וולט דיסני, הסכם רישוי בלעדי רב שנתי עם חברת, שמעניק לה את הזכויות לפתח ולפרסם משחקים חדשים ברחבי עולם המבוססים על דמויות ועלילות מזיכיון Star Wars, היא גם הכריזה כי שתי חברות פיתוח שעובדות תחתה, חברת DICE וחברת Visceral יפתחו יחד משחקים בסדרה. את Visceral אתם בטח מכירים מסדרת משחקי Dead Space, סדרת האימה שהכותר האחרון שלה Dead Space 3, זכה לביקורות מעורבות ולשמועות כי בגללו, Dead Space 4 בוטל (שמועה שהוכחשה).

המלחמה ב CoD

הנקמה המתוקה של EA באקטיוויז'ן היא המשחק Titanfall שצפוי להזרים אליה דם חדש של גיימרים שמאוכזבים מסדרת CoD. בנוסף, החברה כבר הודיעה בעבר כי היא מתכוונת להילחם בעתיד בכל הכוח מול יריבתה המושבעת אקטיוויז'ן, כשמדובר במשחקי FPS. מאחר ובאטלפילד הוא לא משחק שנתי, קיים סיכוי לא רע, שכמו שבאקטיוויז'ן יש שתי מפתחות לקול אוף דיוטי, כך גם EA תנהג בעתיד: באטלפילד עיקרי תפתח DICE, באטלפילד צדדי תפתח Visceral שכבר יש לצוות שלה חלק בפיתוח באטלפילד 4.  הכותר הכי הגיוני לפרוייקט כזה מצד חברה משנית לדייס יהיה כותר המשך לתת הסדרה, באד-קומפני (3). לארס גוסטבסון, מנהל הקריאייטיב של DICE, כבר הודיע בעבר כי כותר המשך לתת הסדרה הזו, Battlefield: Bad Company 3 יגיע בעוד הרבה זמן, וסביר להניח אחרי שחרורם של Mirror’s Edge 2 ו- Star Wars: Battlefront.

בתחילת חודש שעבר, טען האנליסט מייקל פכטר כי משחק ספין-אוף לבאטלפילד ישוחרר ב 2014 ותפתח אותו חברת Visceral ושלשום, Superannuation, שידוע כאחד שיש לו מידע פנים מתעשיית הגיימינג, צייץ שלשום בטוויטר שלו כי Visceral תשיק משחק חדש בסתיו 2014, ואנחנו רק יכולים לנחש כי מדובר בבאטלפילד.

BC3 באטלפילד

נכון להיום החברה לא מגיבה לשמועות ונצטרך להמתין לפחות עד ל E3 2014 שיתקיים בחודש יוני, בכדי לקבל מידע ופרטים או הכרזה רשמית של באטלפילד חדש.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יודע שזה קצת נדוש..
אבל אחרי כל הבעיות של באטלפילד 4 אני בחיים לא אקנה מea וdice משחק שוב.
הם פשוט משתינים על הגיימרים.