אתם בחרתם: באטלפילד 4 הוא המולטיפלייר של השנה (FPS)

באטלפילד-4-משחק-השנה-מולטיפלייר

הכלב של קול אוף דיוטי גוסטס לא עזר לו, ו 60% מקולות המצביעים בסקר שערכנו למשחק המולטיפלייר של השנה בז'אנר ה FPS הלך לטובת BF4.

אתם בחרתם בבאטלפילד 4 למשחק השנה בקטגוריית המולטיפלייר, שהשאיר את גוסטס הרבה מאחור במקום השני. לקראת שתי ההשקות הגדולות, היה נראה כי היריבות המושבעת בין שני המותגים באטלפילד ו CoD תגיע לשיאים חדשים, אך בסופו של יום, ואחרי שכל הרעש התפוגג, נשארנו עם שני משחקים שלא חידשו הרבה השנה… ז'אנר ה FPS סובל באופן כללי מירידה תלולה לכיוון המיינסטרים ואין למשחקים היום מה להציע מעבר למה שאנחנו כבר מכירים. קול אוף דיוטי גוסטס הושק ב 5 לנובמבר, כשבוע אחרי ההשקה של BF4 ושניהם הציגו קמפיין קצר, וים של הבטחות. בסופו של דבר, מצב האונליין הוא זה שמכריע את הכף.

Call of Duty: Ghosts שזכה ב 22% מהקולות, לא מציע יותר מדי חדש במצב האונליין שלו, וגם לא מציע שום שיפור גרפי מכותרים קודמים. מצד שני גם לא תמצאו הבדלים מרחיקי לכת בין באטלפילד 3 ל 4, אבל באטלפילד 3 נראה מדהים גם היום, קול אוף דיוטי לא. זה לא הצד החזק שלו, יטענו ה"מביני ענין", אלא הגיימפליי…

http://www.youtube.com/watch?v=BEuEUVMYmoE

למרות שלבטח קראתם איפשהו שהמולטי של באטלפילד 4 סובל מבעיות טכניות רבות שגרמו ל DICE להפסיק לעבוד על הרחבות ולהתמקד בתיקון הבאגים, עדיין מדובר באלטרנטיבת האונליין עם החווייה הטובה ביותר שיש כרגע לשחקני הדור הנוכחי וגם לשחקני הדור הבא, מלבד הסינים . בשורה התחתונה, בבאטלפילד תוכלו להרגיש שאתם נמצאים בתוך מ-ל-ח-מ-ה. שחקני ה PC שבנינינו בטח מרגישים מרומים כל שנה מחדש עם פורט נוסף של CoD שפשוט נראה לא טוב. לעומת זאת שחקני ה PC במחנה באטלפילד, מחייכים בהנאה כי מדובר בגרסה הטובה והיפה ביותר שיש למשחק להציע. בנוסף, הרחבות עתידיות בבאטלפילד ותיקונים יעשו רק טוב ל BF4, כששחקנים בגוסטס יצטרכו לחשוב פעמיים אם לשלם על עוד מפה או שתיים, או לחסוך לסקין של…זאב.

קילזון והדור הבא

למרות שקילזון החדש הגיע רק למקום השלישי עם 10% מהקולות, עצם הנוכחות שלו ברשימה לא הוגנת. כמה אנשים אתם מכירים עם קונסולה של הדור הבא? כמה אנשים אתם מכירים עם קונסולה של הדור הבא פלייסטיישן 4?  לא כל כך הרבה. הקונסולות החדשות רק הושקו ו Killzone: Shadow Fall הוא משחק שנראה פנטסטי מבחינה גרפית ועל פי דיווחים של גיימרים, חוויית האונליין שלו ממכרת וכייפית.

[polldaddy poll="7665352"]

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות