CoD: Ghosts שוחרר רשמית! ביקורות ראשונות

קול אוף דיוטי גוסטס בישראל

היום הגדול של אקטיוויז'ן ואינפיניטי וורד הגיע. קול אוף דיוטי גוסטס שוחרר רשמית ומסמן את סופה של הסדרה לדור הקונסולות הנוכחי.

קול אוף דיוטי גוסטס, משחק היריות מגוף ראשון הגדול של השנה, לצד באטלפילד 4 שוחרר רשמית בכל העולם, כולל ישראל.  בשני המקרים של BF4 וגוסטס, מדובר בקמפיינים קצרים באורך של ארבע שעות +- אבל, כולנו יודעים שהמפתחים מכוונים לעבר מצב המולטיפלייר ובעידן הנוכחי, הקמפיין הוא בגדר בונוס בלבד (וחבל). השנה, מביא איתו המשחק מספר שינויים מבורכים ואני לא מתכוון לכלב אלא למצב חייזרים חדש, משחקיות מתחת למים, מודים חדשים ומעניינים ועלילה חדשה לגמרי. דור הבא? לא. מרענן? הביקורת שלי בקרוב למשחק תספק מספיק תשובות.

אז לכל מי שחיכה לפרק הבא של קול אוף דיוטי, היום הגדול שלכם הגיע ואתם מוזמנים לדווח על רשמים ראשונים שלכם בתגובות למטה. יש גם 2 ביקורות ראשונות:

ביקורות ראשונות

לפני התנפלות כל האתרים הגדולים והביקורות שלהם, פורסמו 2 ביקורות למשחק והציון הוא 80 . אם הממוצע ישאר כך אז מדובר בציון מכובד לסדרה שנשענת על מנוע מיושן ומשוחררת בפעם העשירית. אתר הגיימינג הצרפתי גיימבלוג שביקר את גרסת האקסבוקס 360, טוען שלמעריצי הסדרה מדובר בהימור בטוח:

Call of Duty: רוחות רפאים הוא הימור בטוח. קמפיין הסולו שלו הוא חוויה שתעיף אתכם והמצב מרובה המשתתפים שלו הוא חובה על הקונסולות. בהשוואה לבאטלפילד 4, הקמפיין של CoD Ghosts מהווה יתרון, וגם המולטי מספק את כל מה שהמעריצים צריכים, על אף חסרונותיו (6 נגד 6 שחקנים בקונסולות הנוכחיות).

האתר duskbit שהעניק למשחק ציון דומה על אותה פלטפורמה, מסכם את החוויה של גוסטס כמו משהו שמעריצי הסדרה לבטח לא ירצו לפספס, למרות הגרפיקה המיושנת. ציון לשבח קיבל מצב החייזרים החדש:

בסך הכל,  Call of Duty: Ghosts הוא בדיוק מה שציפית שזה יהיה, משחק fps ארקיידי בו רצים עם אקדח. התוספת מצב החייזרים במשחק (Extinction) מהווה יתרון גדול, ומצב המרובה משתתפים הממכר הוא פשוט כיף כמו תמיד. הקמפיין ייקח אתכם למסעות אחר הבחור הרע, ובגדול, אם אתם נמנים על מעריצי הסדרה,  המשחק הזה הוא בשבילכם.

ביקורת ראשונה גוסטס

גרסת ה PC

נשתף אתכם בתמונות ראשונות מתוך גרסת המחשב שתיראה הרבה יותר טוב מדור הקונסולה הנוכחי (כמובן) ולדעתי גם מהקונסולות של הדור הבא, ולמרות שזה לא נראה באטלפילד 4, זה עדיין נראה טוב ביחס לגילו של המנוע:

Call of Duty: Ghosts נחת כבר שלשום בישראל, והיום משוחרר לקונסולות Xbox 360 ו-PS3 וגם ל PC. הקונסולות של הדור הבא (XBOne/PS4) ב 15 וב-22 לנובמבר.

[divider]

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

משחק גרוע!!! אי אפשר לשחק במולטי בלי לאגים נוראים. הסינגל די משעמם והסיפור ממש מטופש.
בקיצור אכזבה עצומה, חבל שאי אפשר לקבל כסף בחזרה!

רגע רגעעעע האם במצב הולטי הם שוב רצים במהירות על? האם זה מהיר מאוד כמו בקודם?

מהיר כמו בMW3

כמו ב- MW3 …אבל לא כמו בלק אופס 2 אני מקווה…..שם זה זוועה…כמו משחק פלאש!!!@#!@#!@#!@

לדעתי המשחק הגרוע בסדרה
נשקים הכי מגעילים שיכולים להיות וגם אין מגוון גדול,קילסטרייק על הפנים,מפות גרועות ,לא אהבתי שום מפה.
מצב החייזרים סתם מיותר .
הדבר היחיד אולי אני ישחק בו זה ההשרדות squads
כישלון של משחק לא שווה ציון 70.

משחק נהדר אחד הטובים בסדרה, המולטי פשוט כיף וזורם ומש השקיעו בהתאמה אישית הרבה פרקים אחלה נשקים אחלה מפות אחלה מודים אחלה משחק