CoD: Ghosts Clans – פרטים על הקלאנים והאפליקציה למולטי

Call-of-Duty-ghosts-clans

Call of Duty: Ghosts יאפשר לכם השגת XP באמצעות קלאנים שתניב לכם יותר ניקוד ובונוסים. פרטים חדשים על מלחמת הקלאנים ואפליקציה ייעודית למולטי, שלראשונה יאפשר קרוס-פלטפורמה

אינפיניטי וורד שחררה טריילר חדש שכולו מוקדש לקלאנים במשחק גוסטס. שחקנים יוכלו ליצור את הקלאנים שלהם כדי להרוויח פרסים ייחודיים וניקוד XP, כמו כן להשתתף בקרבות של קלאנים (Clan Wars) במספר מצבי משחק. אינפיניטי וורד חושפת לראשונה את האפשרות של קרוס-פלטפורמה, כלומר תוכלו לשחק עם הקלאן שלכם נגד קלאנים אחרים ברחבי הרשת ונגד שחקני קונסולות אחרות. לא בטוח שה PC ישתתף בחגיגה ואני כמעט בטוח שהחברה מתכוונת לכך ששחקני ארבע הקונסולות ps3/ps4/x36/x1 יזכו באפשרות  הזאת.

האפליקציה של Call of Duty

בדומה למשחקים רבים, גם בקול אוף דיוטי גוסטס תוכלו לנהל חלק מפעילות האונליין שלכם בסמארטפון או בטאבלט שלכם. Call of Duty App יאפשר לכם לנהל את הקלאן שלכם, לצפות בנתונים הסטטיסטיים, לערוך סמלים, לשוחח ולשלוח בקשות בקשות חברות ועוד. אחרי שתנהלו את הקלאן שלכם, תהיו כבר מוכנים לקראת “מלחמת הקלאנים”, בה תילחמו על נקודות במפה על מנת לקבל בונוס XP ותגמולים.

Call-of-Duty-ghosts-APP

במהלך השבועיים האחרונים ולקראת השקת המשחק, IW ממשיכה לחשוף בצורה עקבית מידע ופרטים חדשים על המשחק, כמו מוד ה “Squads” החדש, מצב המשחק המענין שנקרא  Blitz, וגם מפות חדשות: Stonehaven שמציגה טירה בסגנון ימי הביניים ועשוייה להפוך לחביבת הסנייפרים, מפת הבונוסFree Fall” ומשהו שעדיין לא רשמי, דרישות המערכת.

Call of Duty: Ghosts ישוחרר ב-5 בנובמבר לקונסולות Xbox 360 ו-PS3 וגם ל- Wii U ולמחשב האישי. המשחק ישוחרר גם לקונסולות של הדור הבא (XBOne/PS4) בשלל מהדורות מיוחדות.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה פצצה!!
מחכה לזה
{תודה על הפירסום}