CoD: Ghosts – סנייפרים היכונו! מפת הטירה של ימי הביניים נחשפת

גוסטס-מפות-מולטי-סנייפר

אינפיניטי וורד חושפת מפה חדשה למולטיפלייר של גוסטס: Stonehaven

Stonehaven היא מפה גדולה (יחסית לסדרה) בהשראת הארמונות באירופה של עידן ימי הביניים. עיצוב המפה  נועד לאפשר לצלפים ותיקים, או כאלה שה- quick scoping לא מדבר אליהם אבל בכל זאת רוצים להשתמש בנשקי הצלפים, להתנסות בסנייפר בסגנון הישן. אתם יודעים: להתמקם, להסתתר, לארוב בחשאי, לצלוף.

המפה כוללת את פנים הטירה העיקריים, כמו גם את האזור שמסביב, הכולל את נחל רדוד ויש גם מגדלור נהרס ברקע. טינה פלאסיוס, מנהלת הקהילה (החדשה) של קול אוף דיוטי הסבירה  לאתר יורוגיימר:

כשאנו מעצבים מפות, אנחנו צריכים לספק לכמה שיותר סוגים שונים של סגנונות ושחקנים התאמה אישית. אנחנו לא רוצים להרחיק אנשים שאוהבים להילחם במפות צפופות, ובכל זאת אנו זקוקים למפה גדולה. אנחנו תמיד רוצים להוסיף מגוון ולא משנה מה הגדרת הסיפור יכולה להיות וכשעשינו את זה התחלנו לחשוב שזה אולי יהיה רק נמל עם כמה ספינות על חוף חולי. ואז זה הפך למה שהוא עכשיו. ואנחנו אוהבים את המראה הרבה יותר טוב ממה שאנחנו היה בעבר.

COD_Ghosts_ZOOM
בדומה למפת הבונוס "Free Fall" (בונוס במהדורות המיוחדות ובהזמנות מוקדמות) שנחשפה ביולי, גם במקרה של Stonehaven מדובר במפה דינמית. כך שבאמצע המשחק ובמהלך אירועים, סביבת המפה תשתנה. במקרה זה ניתן לשנות מסלולים כדי לשנות את הזרימה של המפה, למשל, שחקנים יוכלו לסגור את השער. לדעתי מדובר בשינוי מרענן שעשוי להחזיר כמה רגעים גדולים מכותרי WW2 של הסדרה למולטי.

Call of Duty: Ghosts ישוחרר ב-5 בנובמבר לקונסולות Xbox 360 ו-PS3 וגם ל- Wii U ולמחשב האישי. המשחק ישוחרר גם לקונסולות של הדור הבא (X1/PS4).

אגב, זו טינה:

[מקור: יורוגיימר]

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות