CoD: Ghosts – יהיו שרתים יעודיים ל-PC ול- Xbox One

Call-of-Duty-Ghosts-E3-preview

אינפיניטי וורד הצהירה כי המולטיפלייר של הכותר הבא בסדרת  קול אוף דיוטי יחזור למקורות עם שרתים יעודיים, לקונסולה Xbox One וגם למחשב האישי

במהלך מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט, בתערוכת גיימסקום (Gamescom), הודיעה החברה כי שחקני Call Of Duty: Ghosts באקסבוקס One, ייהנו משרתים יעודיים (dedicated servers).

אינפיניטי וורד היתה עסוקה לאחרונה עם חשיפת המולטיפלייר של המשחק, קצת ענייני נשים שהשאירו אותנו עם טעם של עוד ועם לא מעט סרטוני מולטיפלייר גיימפליי. ואם נחזור רגע לשרתים, אינפיניטי וורד הודיעה בתערוכה כי התכונה (DediServ) מגיעה באדיבות "כוחו האדיר של הענן" של מיקרוסופט, וכי השרתים הייעודיים יהיו חלק משרתי הענן הזמינים עבור מפתחי Xbox One. בראיון שנערך עם מפיק המשחק, והאיש שדואג לעדכן אותנו בפרטים הכי חשובים, מארק רובין, הוא דיבר על הזמן הארוך שלקח לחברה להחזיר את השרתים היעודיים לסדרה והוא הכריז כי גם שחקני ה-PC יקבלו בחזרה את השרתים יעודיים. 

מארק רובין, אינפיניטי וורד
דבר אחד אני יכול לומר הוא שאנחנו עושים שרתים מוקדשים גם במחשב האישי. אז ל-PC יהיו שרתים ייעודיים. אין לי פרטים על איך שרתים ייעודיים הולכים לעבוד במחשב, בגלל שאנחנו עדיין בשלבי פיתוח ועדיין עובדים על כל התכונות הללו.

בעניין דדיקייטד סרברס למחשב, שחקנים ותיקים לא כל-כך יאמינו שאכן מדובר בשרתים יעודיים טהורים, במיוחד אחרי ההבטחות הגדולות שנזרקו לאוויר (רוברט "עילית" באולינג) בכותרים האחרונים, שהסתיימו באכזבה גדולה. מה שבטוח זה ששיטת ה-P2P (קיצור של peer-to-peer) גרועה למדינות כמו ישראל, כשמדובר במשחק מחשב, ובמיוחד למשחק מהיר כמו קול אוף דיוטי.

call-of-duty-ghosts-multiplayer-next-month

אבל, יכול להיות שהפעם זה יהיה שונה, ורובין מודה כי  Infinity Ward עדיין צריכה לעבוד בכדי להביא שרתים ייעודיים למחשב. הוא ציין את הנפח העצום של שטח השרת שנדרש לארח שרתים ייעודיים למשהו בגודל של Call of Duty, נפח שמהווה את אחד האתגרים העיקריים להשלמת המשימה. 

אחת הבעיות עם המשחק שלנו, במובן מסוים, שיש לנו כל כך הרבה שחקנים ברשת. אני זוכר שהסתכלתי לתוך שרתים ייעודיים על קונסולה בתקופת Call of Duty 4 והייתה בעיה כי יכולנו לארח רק ארבעה משחקים במולטי על גבי כל אחד משרתים. כך, שנכון להיום, מדובר על אירוח של יותר מכל השרתים במרכז הנתונים בארצות הברית. פעם, זה היה פשוט בלתי אפשרי.

טכנולוגיית השרתים השתפרה מאוד מאז שחרורו של Call of Duty 4 בשנת 2007, הסביר רובין, ואת השרתים הייעודיים של Call of Duty: Ghosts ינהל הענן (Xbox cloud) של מיקרוסופט ויביא איתו את כל ההתקדמות הטכנולוגית העדכנית.  רובין הוסיף שזה "נפלא" שמיקרוסופט משקיעה בענן ה-Xbox, והוסיף, כי הוא מאמין בהתפתחות השירות לאורך זמן. 

ואני אומר- We'll see. עד שלא אראה שרתים ייעודיים אמיתיים במשחק, קשה לי להאמין להבטחות טרום השקה שכאלה…

מקורות: gamespotnowgamer

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יצא לי לבדוק מה עם זה לאחרונה.. לצערי פשוט שיקרו לנו..