CoD: Ghosts – לראשונה בסדרה, תוכלו לשחק ברשת בדמות אישה לוחמת. למה רק עכשיו?

COD_Ghosts_WOMAN

במולטי של Call of Duty: Ghosts תוכלו לשחק בדמות אשה. אינפיניטי וורד מסבירה למה לקח לה הרבה זמן להכניס לוחמת נשית לסדרה.

דמות של אשה במשחקי יריות מגוף ראשון ברשת, איננו מראה נדיר. לא מעט משחקים שילבו ומשלבים דמויות נשיות הניתנות לבחירה במולטיפלייר. Halo או Gears of War כבר עושים זאת. לבאטלפילד 4 יש את חנה שתהיה אמנם בסינגלפלייר, אך אם היא תהיה דמות שחיקה, ל-DICE לא צפויות בעיות מסובכות בכדי להביא אותה למולטי.

אקטיוויז'ן חשפה בשבוע שעבר בקול תרועה גדול את הטריילר הרשמי של Call of Duty: Ghosts, במסגרת אירוע מרשים שהפיקה. בין כל הפרטים הרבים שנחשפו באותו הערב, קלאסים, מפות, מצבים, שיפורים וחבילות אספנים, נחשפנו גם לעובדה שבכותר הבא, נוכל לבחור מבין הדמויות במולטי, דמות של אשה.

זה המנוע החדש

מארק רובין, מפיק המשחק גוסטס, התראיין לאתר Kotaku והסביר כי הכנסת דמות של אשה לוחמת למולטי, התאפשרה הודות למנוע הגרפי "החדש" של המשחק:

הרבה מזה היה מנוע. המנוע הקודם שלנו לא ידע להתמודד עם זה. הדרך שהזיכרון עבד במנוע הקודם, אף פעם לא היה מסוגל לעשות את זה.

כאשר רובין אומר "זה", הוא מתכוון לכך שאם ההמנוע הגרפי מאפשר בחירה מורכבת של דמויות מותאמות אישית, אין סיבה שזו לא תכלול גם נקבה. לשחקנים יהיו מעל 20,000 צירופים אפשריים לדמויות שלהם, כולל ראשים, סוגי גוף, ציוד, ומין (זכר/נקבה).

נשים לא תהיינה קטנות

שחקנים לא צריכים להיות מודאגים לגבי גודלן הפיסי במשחק של הדמויות הנשיות, כלומר, דמויות קטנות יותר מאשר עמיתיהם גברים ב- Call of Duty: Ghosts, משום שגברים ונשים יהיו באותו הגודל. לא יהיה שום יתרון תחרותי גלום במשחק אם תבחרו דמות נשית, אמר רובין.

הדמויות הנשיות, אנחנו לא יכולים להפוך אותם קטנות יותר. הן צריכות ויהיו בגודל של שחקנים ממין זכר. אנחנו צריכים להיות הוגנים, זה חייב להיות הוגן מבחינה משחק. הם עשויים להיראות שונה, אבל הם ימלאו אותו האזור, כך שנקודות ההיט-בוקס (Hit-Boxes) לא יצאו מכלל שליטה.

Call of Duty: Ghosts ישוחרר ב-5/11 לקונסולות Xbox 360 ו-PS3 וגם למחשב האישי. המשחק ישוחרר גם לקונסולות הדור הבא .

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני מכיר כמה שחקניות כחול לבן שממש שמחות מזה חחחחח

שיגיבו כאן :]