Titanfall שובר שיא של כל הזמנים במספר המועמדויות ל Game Critics Awards: Best of E3

לראשונה מאז 1998, מופיע משחק אחד בשש קטגוריות ברשימת ה Game Critics לבחירת המשחקים הכי טובים של תערוכת E3, על פי בחירת 30 האתרים והמגזינים הגדולים בארה”ב. תוצאות סופיות יפורסמו ב-2 ליולי.

בחירת ה-GCAs היא למעשה בחירה של 30 המגזינים והאתרים הגדולים באמריקה, כמו גיימספוט, קוטאקו, ג’ויסטיק, IGN ועוד, למשחקים שעשו את תערוכת E3. בשנה שעברה נבחר המשחק The Last of Us בכל אחת מחמשת הקטגוריות שהיה מועמד, ובצדק .

עד היום מספר המועמדויות של משחק אחד עמד על חמש במספר, והשנה, משחק הבכורה של יוצריה המקוריים של סדרת קול אוף דיוטי,  Titanfall, ניצב בגאון בשש מועמדויות שונות, שזה מאוד מכובד אך לא מבטיח שהמשחק יזכה בהן כמובן.

המשחקים Destiny ו- Watch Dogs נכללים בחמש קטגוריות, והמשחקים Battlefield 4 ו- The Elder Scrolls Online נכללו בשלוש קטגוריות כל אחד.

המשחק Titanfall מופיע בקטגוריות הבאות:

  • Best of Show
  • Best Original Game
  • Best Console Game
  • Best PC Game
  • Best Action Game
  • Best Online Multiplayer

כזכור, המגזין Gameinformer בחר במשחק Titanfall כמשחק המולטיפלייר הטוב ביותר בתערוכת E3, למרות המצגות המרשימות של באטלפילד 4 במיוחד למצב המולטיפלייר שלו. המשחק Titanfall קטף עוד שלושה פרסים חשובים “Best In Show” , “Best Multiplatform Game”, וגם משחק היריות הטוב ביותר בתערוכה – “Best Shooter”.

TitanFall respawn  01

יש לציין כי כל המשחקים שנכללים בכל אחת מהקטגוריות, היו חייבים לעבור את מבחן הגיימפליי החי ולא רק את מבחן הצפיה, כלומר, השופטים מכל אחד מהאתרים השונים, היו חייבים לשחק במשחקים (רחמנות) על מנת שיכללו ברשימה. אי לכך, המשחקים The Division; Metal Gear Solid V: The Phantom Pain; The Witcher III; Super Smash Bros.  לא נכללו ברשימה ולא יהיו מועמדים בשום קטגוריה. המשחק The Witcher 3 קטף 49 פרסים בתערוכה ע”י אתרים ומגזינים שונים, אך כאמור, בתחרות Game Critics Awards הוא לא נכלל. ב-2 ליולי יתפרסמו הזוכים.

פנינו לחברת הפיתוח Respawn Entertainment בכדי לקבל הבהרות בנוגע לגרסת ה-PC של המשחק, והחברה נענתה לכמה מהשאלות ואת התשובות נפרסם בקרוב. Stay Tuned!

מקור: GCAs

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות