EA סוגרת את אולפן הפיתוח של Medal of Honor

medal-of-honor

מפתחת שני הכותרים האחרונים של סדרת מדאל אוף הונור, חברת Danger Close נסגרת והסטודיו למעשה פורק.

בעוד שלחברת EA יש עדיין תוכניות עתידיות לסדרת Medal of Honor, נראה כי התוכניות הללו לא כוללות את המפתחים האחרונים שלה, Danger Close.

בראיון לאתר יורוגיימר, אישר פטריק סודרלאנד, אחד המנהלים ב-EA כי הסטודיו פורק, כשחלק מהעובדים עברו לעבוד באולפנים אחרים של EA, כולל האולפן החדש DICE LA studio, או פשוט נעלמו לחלוטין. קרי, פוטרו.

Danger Close כבר לא היתה כל-כך קיימת, ישנם אנשים שעזבו את לוס אנג'לס, או שעברו לעבוד ב DICE LA , ויש כאלה שעובדים עכשיו בחלקים אחרים של EA, כמו במקרים דומים של פירוק.

שני הכותרים האחרונים בסדרת Medal of Honor לא סיפקו ל-EA ובעיקר לקהל מעריצי הסדרה, את הסחורה. הכותר מ-2010 שזכה לשם המקורי Medal of Honor היה סביר וקיווינו לראות איך ההמשך שלו יתפתח ב-2012, אך מה שקיבלנו היה משחק גרוע שלא הצדיק את הפיתוח שלו ואחרי הביקורות הנמוכות, הודיעה EA שהיא משחררת את הסדרה הזו לחופשה ארוכה.

[divider]

ההיסטוריה של מדאל אוף הונור

לקוראים הצעירים שבינינו, Medal of Honor נחשבה בתחילת שנות האלפיים כאחת הסדרות האיכותיות והטובות ביותר של משחקי יריות מגוף ראשון, בעיקר ברשת. את הכותר הראשון בסדרה, שנקרא Medal of Honor: Allied Assault פיתחה חברה אלמונית בשם 2015, תחת המפיצה EA.

Medal-of-Honor-Allied-Assault
MoH: AA- קול אוף דיוטי התחיל כאן

 

למשחק MoH:AA יצאו 2 הרחבות מדהימות ובזאת הסתיימה התרומה של חברת 2015 שהתפרקה. התפרקה רק כדי להקים חברה חדשה ע"י ווינס זאמפלה, גרנט קולייר וג'ייסון ווסט. לחברה קוראים Infinity Ward וכולכם בטח מכירים אותה, מפתחת סדרת Call of Duty. אינפיניטי וורד הצעירה, חתמה בזמנו (2003) על חוזה הפצה עם חברת אקטיוויז'ן, יריבתה הגדולה של EA ושחררה את הכותר הראשון בסדרה למשחב האישי –  Call of Duty.

לימים, אותם אנשים שהקימו את אינפיניטי וורד, עוזבים את אקטיוויז'ן ומקימים חברה חדשה בשם Respawn, שחותמת על חוזה הפצה עם…EA. לאחרונה גם נחשפנו בתערוכת E3 למשחק הבכורה שלה, 'Titanfall'.

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תודה על הכתבה
חידשתם לי הרבה 🙂

טוב, אז החברה של 2015 עוזבים את אי איי ועוברים לאקטיוויז'ן. אחרי כמה שנים נמאס להם והם עוזבים את אקטיוויז'ין ועוברים למייקרוסופט.

מישהו רוצה לנחש לאן הם יעברו בפעם הבאה?