'Titanfall' : משחק הבכורה של יוצרי Call of Duty נחשף (בטעות)

המהדורה הבאה של המגזין Gameinformer דלפה בטעות לרשת וחשפה את המשחק החדש של יוצרי CoD המקוריים- 'Titanfall'. מנוע Source משופץ, רובוטים בגובה 7.5 מטרים וישוחרר באביב 2014 ל-Xbox One ול-PC. אבל גם לאקסבוקס 360.

רק אתמול דיווחנו כי המשחק החדש והלא מוכרז של Respawn ייחשף בתערוכת E3 ב-12/6, ותוכלו לצפות בו בלייב דרך הערוץ  twitch.tv, והיום נחשפים פרטים ראשונים על המשחק, דרך מהדורת חודש יולי (שמתפרסמת ביוני) של מגזין הגיימינג Gameinformer שדלפה לרשת.

משתמש באתר neogaf בשם Cartman86 נחשף בטעות למהדורה הבאה של המגזין, אחרי שנרשם אליו דרך מכשיר האנדרואיד שלו. כל הפרטים החדשים הגיעו ממנו:

Titanfall-gameinformer-leaked

Titanfall הוא משחק יריות מגוף ראשון עתידני שמפותח על מנוע Source של חברת וואלב שעבר שיפוץ, וישוחרר באביב 2014. המשחק ישוחרר ל-PC ול-Xbox One. *תהיה גם גרסה לאקסבוקס 360.

המשחק יתמקד במולטיפלייר וישלב בין לחימת קרקע לבין לחימת רובוטים ענקים בגובה 7.5 מטר (Mech) שייקראו טיטאנים (Titans). הטיטאנים במשחק הזה מהירים, ביחס למשחקי Mech אחרים שאנחנו מכירים. מן העבר השני יש את השחקנים שמכונים טייסים (Pilots) , שנחשבים זריזים ויכולים גם לקפוץ ולרוץ על קירות. השחקנים יהיו מצוידים במגוון של כלי נשק. אקדח, רובה סער, משגר טילים נגד טיטאן, ואפילו סכין נתונים לפרוץ תווי AI כדי שיצטרף אליך.

Respawn-Entertainment-LOGO

האווירה במשחק על פי המפתחים תהיה בסגנון Blade Runner ו-District 9, כשאת הסיפור/עלילה של עולם המשחק , נקבל בצורה דומה למשחק  Left 4 Dead של וואלב. השימוש במנוע Source חסך לחברה הרבה זמן שהיה לוקח להם לפתח מנוע חדש, ובנוסף המנוע הזה מבטיח לחברה שהמשחק ירוץ על 60 פריימים לשניה באופן קבוע (60fps). המשחק ייעשה שימוש בענן של מיקרוסופט לשרתים ייעודיים, פיסיקה וחישובי AI. הנה דוגמית מהחשיפה:

כשראיתי את המשחק על שלושה מסכים שונים בהדגמה קצרה, נראה שמשך הזמן הממוצע של חיים גדלו באופן דרסטי לעומת משחקים כמו Call of Duty, Battlefield, או משחק Halo. הודות למפות הפתוחות יותר, שילוב בריא של AI לאויבים ושחקנים אמיתיים, כולל הטיטאנים האולטרה החזקים, המשחק Titanfall נגיש בהחלט לשחקנים חדשים ולא מנוסים

*גרסת Xbox 360 גם כן תשוחרר, אך היא מפותחת על ידי סטודיו אחר, אחרי שהחברה נתקלה בקושי מסויים בפיתוח לקונסולה הנוכחית, וחוסר זמן לפתח לקונסולות PS4.

זה כל המידע עד כה. השמועות בדבר שילוב של רובוטים ענקים במשחק היו נכונות, אז מה אתם אומרים על הכיוון החדש של יוצרי Call of Duty? אהבתם? התאכזבתם?

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות