סוני מעלה את תחזית המכירות לפלייסטיישן 4

סוני העלתה את התחזית המכירות ל-PS4 בעקבות סימנים חיוביים מאז מסיבת העיתונאים של החברה ב-E3. האם צפויות בעיות באספקה?

כפי שזה נראה כרגע, סוני עם היד על העליונה מול מיקרוסופט במערכה החשובה של E3 2013 כמעט בכל פרמטר אפשרי שקשור לקונסולה של הדור הבא: מחיר. גמישות. DRM. יד-שניה. נעילה איזורית. גיימינג. ואפילו עיצוב.

אנדרואו האוס, מנכ"ל סוני אנטרטיינמנט והאיש שהציג לעולם את הקונסולה PS4, חשף את הידיעה בוול סטריט ז'ורנל, אך לא סיפק מידע בנוגע ליחידות הנוספות בתחזית שכעת צפויות להימכר. האוס נשאל אם בגלל התלהבות הצרכנים בנוגע ל PS4 עלולה להוביל לבעיות אספקה​​, הוא ענה שלא תהיה להם בעיה לספק.

זו קונסולת PS4
אנדרואו האוס מציג את הקונסולה המנצחת PS4

במהלך מסיבת העיתונאים של סוני ב E3 2013 היא חשפה את מחיר הקונסולה שתעלה399 דולרים, לעומת499 דולרים ל- Xbox One וכי אין צורך בחיבור כלשהו לאינטרנט ובנוסף, הקונסולה גם לא תחסום משחקים משומשים, בשום דרך.

יום אחרי האירוע, סוני הכריזה באמצעות ציוץ בטוויטר של נשיא סוני העולמי כי -PS4 תהיה פתוחה לכל האיזורים (Region-Free), לעומת מיקרוסופט שנועלת.

ps4-vs-xboxone-size

להבדיל מהפלייסטיישן 4, ובהתאם למדיניות החדשה של מיקרוסופט ה- Xbox One תחייב שחקנים להתחבר לאינטרנט פעם אחת כל 24 שעות. לדון מטריק, סגן נשיא מיקרוסופט הציע פתרון לכל מי שהחיבור לאינטרנט מהווה בעיה בשבילו : "אתם יכולים פשוט לקנות Xbox 360". החלטה לגבי שימוש בכותרים מיד שנייה על הפלטפורמה תישאר בידי המפיצות.

אתמול זכינו לראות את האריזה הרשמית של משחקי PS4 שנראית כמו האח הגדול של אריזת משחקי PS Vita. את הקונסולה עצמה כבר ראינו ב-E3 ואתמול נחשפה אריזת הקונסולה עצמה.

 

PS4 עוקפת את Xbox One בהזמנות מוקדמות באתר אמזון העולמי

ההזמנות המוקדמות  לPS4 החלו כבר ביום שני בערב לאחר שסוני הכריזה על המחיר וכמו שזה נראה כרגע באמזון, הפלייסטיישן 4 תופסת את המקום הראשון והשלישי. Xbox One מקום שני.

PS4 preorders outpacing  Xbox One

למיקרוסופט, שרוצה ליישם את הוויז'ן שלה בקונסולה החדשה, תהיה עבודה לא קלה לתרבת מחדש את קהל הצרכנים ממוקד הגיימינג שעדיין לא מוכן לקבל קוסולה שהיא לא רק למשחקים.

פלייסטיישן 4 תושק בתקופת החגים (אוקטובר-נובמבר) ובמחיר (התחלתי) של 399 דולרים.

מקור: Wall Street Journal

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות