Xbox One – מיקרוסופט שוברת שתיקה ושמה קץ לשמועות. אלה הגזירות:

XBOX-ONE-אקסבוקס-חדש

חיבור לאינטרנט בכל יום? כן. הקינקט יעקוב ויקליט אתכם? לא תמיד. אגרת משחקים משומשים? תלוי במפיצות. אפשר להעביר משחק לחבר? כן, אם פז"מ החברות שלכם הוא לפחות 30 יום, מוגבל לפעם אחת לעולם. 

בסדרה של הבהרות דרך Xbox Wire, מיקרוסופט שמה קץ לכל הבלבול, חוסר ההבנה והשמועות האחרונות הנוגעות לקונסולת הדור הבא שלה, Xbox One. במקום להרגיע, היא אף הוסיפה שמן למדורה, ימים ספורים לקראת E3 2013.

 

חיבור לאינטרנט

Xbox One תתחבר לאינטרנט מדי יום ביומו. אם היא לא תצליח ליצור חיבור, לא תוכל לשחק במשחקים,  אם כי תוכל עדיין לצפות בסרטים שעל גבי הדיסק. מיקרוסופט נמקה את ההחלטה זו על ידי הצבעה על יתרונות רבים של קונסולה המחוברת לרשת, ואמרה כי היא נערכת ל" עתיד מחובר ":

בעוד שחיבור קבוע לאינטרנט אינו נדרש, Xbox One נועדה לוודא עדכוני מערכת, לבדוק אם רכשתם משחקים חדשים או מכרתם, אם סחרתם במשחק וגם אם העברתם את המשחק שלכם לחבר. משחקים שנועדו לנצל את הענן עשויים לדרוש חיבור. מצב אופליין מוגבל ל-24 שעות את אתם על הקונסולה שלכם, שעה אחת על קונסולה אחרת.

כלומר, אם אתה נכנס לפרופיל ה-Xbox Live שלך מקונסולה Xbox One אחרת, תהיה לך גישה לכל התוכן שלך – אבל תצטרך להיכנס לאינטרנט פעם אחת בכל שעה במינימום. מיקרוסופט ממליצה על מהירות מינימאלית של אינטרנט בפס רחב 1.5Mbps, מה שמדרג אותו הרבה מתחת למהירות של Akami המשוערת על מהירות ממוצעת עולמי של 2.9Mbps .

 

מערכת רישוי למשחקים, DRM ומסחר

רישוי משחקים יהיה קשור לקונסולות, אך מפיצות צד שלישי יוכלו לגבות תשלום עבור הפעלת משחקים בשימוש על פי שיקול דעתן. השכרת משחקים לא תהיה זמינה בעת ההשקה.

בתפקיד שלנו כמוציאה לאור של משחקים, אולפני מיקרוסופט יאפשרו לך לתת את המשחקים שלך לחברים כמו גם לסחור במשחקי Xbox One בהשתתפות קמעונאים. מוציאים לאור של צד שלישי יוכלו לבחור בגישה זו או עשויות להגדיר מונחים עסקיים או דמי העברה עם קמעונאים. מיקרוסופט אינה מקבלת כל פיצוי במסגרת זו. בנוסף, בעלי אתרים מצד שלישי יכולים לאפשר לך לתת לחברים משחקים. השאלת משחקים לא תהיה זמינה בעת ההשקה, אבל אנחנו בוחנים את האפשרויות עם השותפים שלנו.

למערכת הרישוי יש כמובן יתרונות, כל אחד באמצעות הקונסולה שלו יכול לגשת לכל דבר שרכשת עבור הקונסולה, בין אם אתה או הם מחוברים, ואתה יכול גם לגשת לכל התוכן שלך על קונסולות Xbox One אחרות. נניח, בביתו של חבר – פשוט על ידי כניסה לפרופיל שלך באינטרנט.

XBOX ONE CONTROLLER

השאלת משחקים לחבר

מיקרוסופט הודיעה כי Xbox One תוכננה כך שהמפיצות מאפשרות לשחקן לתת משחקים מבוססי דיסק לחברים שלו. אמנם אין עמלות כחלק מההעברות הללו, אך ישנן שתי דרישות: אתה יכול לתת אותם לאנשים שהיו ברשימת החברים שלך לפחות במשך 30 ימים וכל משחק יכול להינתן רק פעם אחת. לעולם.

קינקט ופרטיות המשתמש

לבסוף, מיקרוסופט התייחסה לכל החששות שנגעו לקינקט, כמו ההאזנה התמידית, והעובדה שזה באופן תיאורטי מסוגל לדווח אם אתה צופה בתוכן מסחרי, למשל. מיקרוסופט טוענת שהשליטה היא בידי המשתמש.

xbox_ONE קינקט

השליטה ב Kinect והיכולת של הטכנולוגיה לראות ולשמוע דרך Xbox One ניתנת להגדרה במהלך ההתקנה. כהשקונסולה דלוקה ואתה פשוט מקיים שיחה בסלון שלך, השיחה אינה מתועדת או מועלית (מלשון העלאה). הקינקט יכול להיות במצב פועל, כבוי או מושהה בהתאם להעדפת המשתמש ברגע נתון.

מיקרוסופט הדגישה כי משתמש יוכל לשחק במשחקים או ליהנות מיישומים שמשתמשים בנתונים, כגון קטעי וידאו, תמונות, הבעות פנים, קצב לב ועוד, אך נתונים אלה לא יעזבו את Xbox One של המשתמש ללא רשות מפורשת.

Xbox_One_Console

ואם לא ידעתם, בשביל להדליק את הקונסולה, אתם רק צריכים להגיד : ‘Xbox On’ ועל מנת לכבות אותה, ניחשתם נכון: ‘Xbox Off’.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close