PS4 תתמוך במשחקים משומשים ולא תחייב חיבור לאינטרנט

ה-PS4 יאפשר לכם לסחור במשחקים כאוות נפשכם, לשחק במשחקים משומשים ולשחק באופליין כמה שאתם רוצים. סוני חשפה היום את המדינויות הידידותית שלה במסיבת העיתונאים שלה ב E3.

בשבוע שעבר, בסדרה של הבהרות דרך Xbox Wire, מיקרוסופט שמה קץ לכל הבלבול, חוסר ההבנה והשמועות האחרונות הנוגעות לקונסולת הדור הבא שלה, Xbox One. במקום להרגיע, היא אף הוסיפה שמן למדורה, ימים ספורים לקראת E3 2013.

PS4 USED GAMES

שתי הבעיות הגדולות במדיניות החדשה של מיקרוסופט נגעו לחיבור לאינטרנט כל 24 שעות לצורך אימות וגם אפשרות מוגבלת להעברת משחקים ומסחר בהם.

סוני החליטה להבהיר את שני העניינים הללו במסיבת העיתונאים שלה והבהירה כי תהיה תמיכה מלאה במשחקים משומשים וכי שחקן יוכל לשחק ללא צורך בחיבור לאינטרנט, מכל סוג שהוא.

מחיר

Xbox One תעלה 500 דולרים לעומת ה-PS4 שתעלה רק 400 , כך שגם ההבדל המשמעותי במחיר יוכל לשחק לרעת מיקרוסופט בקרב הקונסולות של הדור הבא.

Sony playstation-4 Final 04

PS Plus

בפלייסטיישן 4 תהיו חייבים חשבון פלוס על מנת להנות מהמולטי. לא הוכרז מחיר מנוי שנתי אך המחיר כרגע עומד על 50$.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תקנו סוני אל תהיו פראיירים

עדיין, לדעתי זה פשוט דופק את הדור הבא: לשלם 60 דולר כדי להנות ממולטי? לא מספיק שאני משלם על משחק (עם מולטי) יותר מ60 דולר (או 100-200 שקל), עכשיו אני צריך לשלם עוד 60 כדי לשחק מולטי? זה נשמע כמו גנבה, לא? (אפילו אם מקבלים 3 משחקים – מה אם זה חרא משחקים) א

אין מה לעשות, תגיד תודה שאתה לא צריך לשלם שוב כדי לשחק שוב במשחק שכבר נקנה.

יש בזה משהו – אז בכלל הייתי זורק את הקונסולה מהחלון.

זאת אומרת שעכשיו אני חייב לקנות סוני פלוס בשביל לקבל אינטרנט רגיל ?!?! ורגע באקסבוקס וואן גם צריך לקנות את האינטרנט או שהם משנים את זה

כן בשניהם יש צורך לשלם.
אך התשלום של הסוני הרבה יותר משתלם, מכיוון שאתה מקבל 3 משחקים כל חודש בחינם.
התשלום השנתי = 60 דולר